Martin Jakubec a Donald Trump (záber z animovaného spotu)

Martin Jakubec ohlásil v novembri svoj návrat do politiky a spustil kampaň, ktorá pozostáva zo série animovaných spotov.

Kampaň má za cieľ osloviť mladé publikum, predchádzal jej prieskum na vzorke 600 respondentov vo veku 18-28 rokov. Kampaň má reflektovať aktuálne celospoločenské témy a bude pokračovať aj počas nasledujúceho roka.

„Kampaň je zvolená ako nový druh marketingovej stratégie ktorú som zvolil. Keďže som neštandardný politický kandidát, aj moja kampaň je neštandardná. Zvolil som pútavejšiu formu komunikácie cez animovaný seriál ktorý bude vždy motivačným videom a nastolením zrkadla spoločnosti. Formu vždy hodnotím podľa kampane. Keďže v poukázaní na obsah prostitútok sa nedá nad čím pousmiať, urobili sme to na zamyslenie a edukatívne. Takto zvolené video rozhodne oslovuje viac ako štandardné selfie videá, ktoré nie sú pútavé. Vďaka tomu sa pri mojej politickej kampani a činnosti budú ľudia aj zabávať,“ povedal pre MediaWatch.Dog Martin Jakubec.

„Volebný program a kampaň bude prebiehať interaktívne s voličom, ako doposiaľ ešte nebolo realizované na Slovensku vo voľbách. Cieľom je vytvoriť nevšednú, originálnu, pútavú kampaň keďže ľudia majú už plné zuby nastrojených štandardných politikov a falošných farizejov v našej politike. Bude to politika aká tu ešte nebola predstavená. Cieľom je pripútať k nej všetky vekové kategórie mojich sympatizantov a budúcich voličov,“ doplnil Martin Jakubec.

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu