Martin Woska, Creative strategy director a spolumajiteľ reklamnej agentúry Triad Advertising bol jednohlasne členmi klubu ADC zvolený za nového prezidenta Art Directors Clubu Slovakia (ADC). Zároveň boli 10. decembra zvolení aj siedmi kreatívci za nových členov prezídia ADC.

Valné zhromaždenie klubu si odhlasovalo výber Martina Woska z TRIAD Advertising za nového prezidenta. Vystriedal tak doterajšieho prezidenta klubu Petra Kačenku z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

“Je to pre mňa nečakaná výzva a o to väčšia česť, že mi členovia a prezídium ADC takto dôverujú. Slovenské ADC je v posledných rokoch skvele rozbehnuté predovšetkým zásluhou predošlých vedení a dokonca si myslím, že to sú najaktívnejšie roky tohoto združenia. O to ťažšie to bude pre mňa a nové prezídium :),” povedal na margo svojho zvolenia nový prezident ADC Martin Woska.

“Art Directors Club založil v roku 1920 Louis Pedlar, aby vytvoril miesto na diskusiu a výmenu skúseností pre ľudí pracujúcich v kreatívnom biznise. Reklama by podľa neho mohla byť posudzovaná podľa rovnakých prísnych noriem ako výtvarné umenie. V roku 1996 pocítila skupina 12 kreatívcov – Simona Bubánová, Jano Fajnor, Táňa Hojčová, Juraj Johanides, Dan Jurkovič, Martin Knut, Andrej Krátky, Peter Krcho, Peter Novák, Juraj Raýman, Miroslav Šindelka  a Juraj Vaculík – potrebu vytvoriť na Slovensku platformu, kde by sa formovali relevantné názory na úroveň kreativity slovenskej reklamy a vzniklo ADC Slovakia. Od roku 2013 je ADC Slovakia súčasťou medzinárodného združenia ADC Europe, “ uvádza sa na webovej stránke ADC.

“Keď som prišiel do ADC, bolo jeho najdôležitejšou agendou zostaviť porotu Zlatého klinca a udeliť ocenenie Filip. Dnes máme rozbehnuté viaceré medzinárodné projekty a spolupráce ako ADC Europe, Golden Hammer, Golden Drum či české ADC, ktorých cieľom je viac zviditeľniť slovenskú reklamu vo svete a týmto spôsobom dvíhať jej úroveň aj tu doma. To dvíhanie úrovne je podľa mňa najväčšia a najťažšia úloha. Začína už pri práci s mládežou a budúcimi kreatívcami v reklame a je ďalšou veľkou oblasťou, ktorej sa začalo ADC úspešne venovať, a ktorú bude treba určite posunúť ďalej. Reklama sa zmenila a práca v reklame tiež. Chceme, aby to mladí vedeli, aby práca v reklame bola pre nich atraktívnejšia a aby boli na ňu čo najlepšie pripravení. A určite chceme, aby ADC malo hmatateľné výsledky, aby ho bolo videť a cítiť a aby nebolo len exkluzívnym klubom, ktorý existuje len preto, aby sa doňho dalo prihlásiť, ” doplnil Martin Woska.

Martin Woska, spolumajitel a Creeative strategy director v Triad advertising
Martin Woska, nový prezident ADC

Martin Woska vyštudoval podnikový management na Ekonomickej univerzite v Bratislave. V rokoch 2005 až 2009 pôsobil vo vydavateľstve Verlag Dashofer Slovakia a od roku 2009 pôsobí ako spolumajiteľ a Creative strategy director v reklamnej agentúre Triad Advertising a vedie jej digitálnu sekciu. Staral sa o viacerých klientov, ako napríklad O2 Slovakia, Shoppie.sk, Pilsner Urquell, Pivovary Topvar, Analytics.sk, ale aj Kofola, pre ktorú vytvoril kultovú kampaň pod názvom Polliter neriešenia.

Pôsobí aj ako speaker a školiteľ v Asociácii digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Je držiteľom viacerých ocenení, ako Zlatý klinec, Zlatá pecka, PIAF, Eurobest, ale i Golden drum.

Prezident bude spolupracovať aj s novozvolenými členmi prezídia, ktorými sa stali: Vlado Kurek, Lenka Slovák Bónová a Katarína Popracová a so staronovými členmi, ktorí boli súčasťou predchádzajúceho prezídia: Peter Michalka, Peter Darovec a Peter Kačenka. Darovec a Kačenka boli zároveň vymenovaní aj za viceprezidentov ADC.

“Z nového prezídia sa veľmi teším, pretože je to skvelý mix na pohľad nesúrodých, ale veľmi schopných ľudí,” dodal Martin Woska.

Zároveň boli za nových členov prijatí kreatívci, ako Michal Hornický, Roman Hríbik, Tomáš Krajčík, Ivana Pacoňová, Michal Salva, Petra Števonková, Juraj Šulík, Roman Valent a Martin Zlejší.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu