Maru Mitliková sa stala novou výkonnou riaditeľkou v reklamnej agentúre Triad Advertising.

Maru Mitlíková nastúpila do Triadu ešte v máji 2012 na pozíciu account executive, neskôr pôsobila na pozícii account manager & teamleader. Starala sa o kampane klientov ako O2 Slovakia, Pernod Ricard ale i ďalšie. Tím pod jej vedením vyhral tendre pre klientov, ako Chito, alebo OMV.

„Dnes má TRIAD skoro 110 ľudí v Bratislave a Prahe. Aj keď sa snažím byť všade na 100 % prítomný, uvedomili sme si, že pokiaľ neohnem časopriestor alebo sa nenaklonujem, nebudem stíhať robiť všetky svoje povinnosti tak, ako si predstavujem. Uvedomili sme si, že bratislavský TRIAD potrebuje svojho riaditeľa,“ napísal Marek Mrázik, managing director agentúry Triad na blogu agentúry.

„Maru, jedna z najobľúbenejších a najšikovnejších osôb u nás v TRIADe, bola pred pár dňami menovaná za výkonnú riaditeľku našej slovenskej pobočky. Pritom ešte pred pár rokmi robila asistentku na marketingu v knižnom vydavateľstve a čašníčku v malom bare,“ dodal Marek Mrázik.

Maru Mitlíková, Triad Advertising
Maru Mitlíková, Triad Advertising

„Je to samozrejme skvelý pocit a radosť z ďalšieho challengu, ktorý ma na novej pozícii čaká. Ešte lepšie ako radosť z pracovného postupu bol však moment, keď som si dočítala blogpost, ktorý namiesto tlačovej správy napísal Marek (M. Mrázik, Managing Director). Nikdy sa síce nehovorí nikdy, ale tento pocit už pravdepodobne nikdy nič na profesionálnom poli neprekoná :),“ povedala na margo svojho menovania Maru Mitlíková pre Masmediálne.info.

„Mojou úlohou bude sčasti odbremeniť Mareka Mrázika ako Managing Directora, aby mal dostatok času na slovenskú aj českú pobočku TRIADu, ktoré sa v poslednom roku značne rozrástli. V skutočnosti to bude znamenať vylepšovanie interných procesov a client servisu, prehlbovanie vzťahov s našimi klientami, selfpromo agentúry a v neposlednom rade dbať na to, čo patrí do DNA TRIADu odjakživa – rodinná atmosféra, férovosť a správna dávka pokory,“ doplnila Maru Mitlíková.


Maru Mitlíková
 študovala na Fakulte medzinárodných vzťahov a na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Pred nástupom do Triadu pôsobila krátko na prelome rokov 2008 až 2009 ako asistenka e-shopu v spoločnosti Lush Fresh Handmade Cosmetics a v rokoch 2009 až 2012 pôsobila najprv ako marketingová asistentka a neskôr ako marketingová manažérka vo vydavateľstve Verlag Dashöfer.

V rokoch 2014, aj 2015 uspela v súťaži Young Lions, kde získala zlaté a bronzové ocenenie.

V roku 2013 stála spolu s Tomášom Korosim a Zoltánom Mitlíkom pri zrode projektu prvej sociálnej siete pre zvieratá pod názvom PetBudde a v roku 2012 aj za projektom mobilnej webovej aplikácie Vianočník, ktorej cieľom bolo hodnotiť stánky na vianočných trhoch.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu