Rada pre reklamu (RPR) prijala za novú členku Arbitrážnej komisie Maru Mitlíkovú, výkonnú riaditeľku z reklamnej agentúry Triad Advertising. Bude mať na starosti internetovú a digitálnu reklamu.

„Doplnenie Arbitrážnej komisie o nezávislú odborníčku z tejto oblasti bolo prirodzenou reakciou na neustále sa zvyšujúci počet sťažností na reklamu šírenú na internete,“ uviedla RPR.

Z členstva v Arbitrážnej komisii Rady pre reklamu sa veľmi teším, vnímam to ako príležitosť získať na reklamu ďalší uhol pohľadu. Dodržiavanie etiky v reklame je pre nás v agentúre prirodzené, v TRIADE navyše spolupracujeme už niekoľko rokov napríklad s pivnými značkami z portfólia Pivovarov Topvar, ktoré si dávajú na pravidlách komerčnej komunikácie striktne záležať a tak je to správne aj podľa nás,“ povedala nová členka Arbitrážnej komisie Maru Mitlíková.

Rada pre reklamu slúži, ako orgán pre etickú reguláciu reklamy, posudzuje a presadzuje, aby reklama bola čestná, slušná a pravdivá. RPR združuje zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, médiá a subjekty, ktoré aktívne vstupujú do procesu marketingovej komunikácie.

Za nových členov boli na poslednom zasadnutí RPR prijatí nový členovia – združenie FÓRUM PSR SLOVENSKO a spoločnosť ČSOB, a.s.

„Teší nás, že k dodržiavaniu Etického kódexu reklamy sa zaviazali ďalší významní zadávatelia. Svojim vstupom do RPR tak vyjadrujú aktívnu podporu princípu samoregulácie a dávajú najavo, že dodržiavanie etických pravidiel v reklame má zmysel,“ povedala prezidentka RPR Miriam Benčíková – Kušnírová.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu