Matúš Kollár pôsobil v reklamnej agentúre Triad Advertising, ako account manager. Od 25. januára prešiel do spoločnosti Pernod Ricard Slovensko, kde bude zastávať pozíciu brand managera pre značku Chivas Regal. Naďalej ostáva i v Asociácii digitálnych marketingových agentúr na pozícii content creator.

Matúš Kollár pôsobil v Triade od februára 2013 a v piatok 22. januára sa rozlúčil slovami:

„Pri ohliadnutí sa naspäť človek najlepšie zisti, ako veľa sme toho spolu prežili. Nie všetko išlo vždy hladko, klamal by som ak by som povedal, že áno. Vždy som si však pomyslel na to, že skvelé veci stoja veľa úsilia a cesta k nim nie je ľahká. A preto som bol hrdý, že na klientskej strane a po svojom boku v TRIAD teame mám ľudí, s ktorými som vedel všetko dotiahnuť do úspešného konca. To bol dôvod, prečo som sa o úspech spoločných projektov nikdy a v akomkoľvek bode neobával,“ povedal Matúš Kollár.

Od 25. januára bude pôsobiť na pozícii brand managera značky Chivas Regal v spoločnosti Pernod Ricard Slovensko.

Matúš Kollár, Triad, Pernod Ricard, ADMA
Matúš Kollár (zdroj foto: M.K.)

„Verím, že mojou silnou stránkou budú skúsenosti z agentúrneho života a iný pohlaď na realizáciu projektov, ktorý niekedy ľudom mimo agentúr môže chýbať. Na druhej strane sú pre mňa všetky veci spojené s prácou na klientskej strane obrovskou výzvou. Povedané terminológiou „whisky sveta“ verím, že až po získaní skúseností z oboch strán môže byť po profesionálnej stránke človek ten správny „blend“ :) ,“ povedal pre Masmediálne.info Matúš Kollár, brand manager spoločnosti Pernod Ricard Slovensko.

„Značka Chivas Regal ako klasika medzi whisky si zaslúži zvláštnu pozornosť a mám úprimnú radosť, že sa o ňu budem mať možnosť starať ako brand manager. Samozrejme, v neposlednom rade sa teším na nových kolegov – s teamom Pernod Ricard som už mal možnosť spolupracovať na projektoch ešte ako account manager v TRIADe a sú to naozaj skvelí ľudia po všetkých stránkach, “ doplnil Matúš Kollár pre Masmediálne.info.

Predtým, od roku 2011 pôsobil v agentúre Digita.sk na pozíciách Digital Account Manager junior, ale i Digital Account Assistant.

V roku 2010 pôsobil krátko na študentskej stáži v televízii JOJ, ale i v združení MEMO98, ako fotograf, kameraman a reportér.

Matúš Kollár ostáva i naďalej na pozícii content creator v Asociácii digitálnych marketingových agentúr (ADMA), kde pôsobí od januára 2013. ADMA združuje profesionálne agentúry, ktoré pôsobia v oblasti digitálneho marketingu.

Študoval marketingovú a masmediálnu komunikáciu na Masmediálnej fakulte Paneurópskej vysokej školy (PEVŠ) v Bratislave.

REKLAMAadv.:

1 komentár

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu