mBank má novú posilu pre sociálne médiá, vybrala si agentúru Manage Social-kolaz-masmedialne.info-zdroj foto-pixababy.com
ilustračná koláž: masmedialne.info, zdroj foto: pixabay.com

mBank si v tendri vybrala agentúru Manage Social s ktorou bude spolupracovať v oblasti komunikácie na sociálnych sieťach.

Agentúra Manage Social zvíťazila vo výberovom konaní, do ktorého bolo pozvaných celkom osem agentúr a v ktorého finále sa stretli traja silní hráči – Isobar, Pria a Manage Social. Agentúra bude pracovať pre slovenskú a aj pre českú pobočku mBank.

„Manage Social sme vybrali predovšetkým na základe jej návrhu, ako naplniť novú stratégiu mBank v oblasti sociálnych médií, a to predovšetkým v oblasti tvorby obsahu a komunikácie so zákazníkmi. Práve toto sú oblasti, na ktoré sa teraz chceme intenzívnejšie zamerať a komunikáciu prostredníctvom sociálnych médií výrazne zintenzívniť,“ uviedla Kristina Lenkova, riaditeľka marketingu mBank pre Slovensko a Českú republiku a dodala, že “ banka si doteraz komunikáciu na sociálnych sieťach zaisťovala interne“.

„O mBank sme veľmi stáli, predovšetkým preto, že sa jedná o digitálnu banku a sociálne médiá sú pre ňu prirodzeným komunikačným kanálom,“ uviedol  Jakub Hrabovský, riaditeľ a majiteľ Manage Social.

Manage Social je súčasťou Ewing Group, do ktorej patrí aj spoločnosť Ewing PR ale aj reklamná agentúra Beef Brothers.

mBank je najväčšou internetovou bankou na Slovensku. Získala si priazeň už viac ako 228 000 zákazníkov, ktorým väčšinu služieb poskytuje zadarmo a prostredníctvom digitálnych kanálov.

Medzi produkty mBank patria okrem osobných, podnikateľských a sporiacich účtov tiež kreditné karty, spotrebiteľské úvery a hypotéky.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu