13. októbra 1995, pred 20 rokmi otvoril McDonald´s svoju prvú reštauráciu v Banskej Bystrici. McDonald´s preto pripravil narodeninovú kampaň, ktorá odštartovala v utorok 1. septembra 2015 televíznym spotom Big Mac Theory – „20 rokov najchutnejších zážitkov“, ktorú vymyslela agentúra Wiktor Leo Burnett.

McDonalds sa rozhodol narodeninovú kampaň realizovať so slovenskou agentúrou, ktorá pri kreatíve a realizácii zohľadní špecifiká nášho regiónu.

„Voľba padla na Wiktor Leo Burnett a sme veľmi spokojní s kampaňou ktorú pripravili a veríme, že sa nám podarí poďakovať našim zákazníkom a osláviť s nimi už 20 rokov najchutnejších zážitkov, “ povedala Ivana Šedivá, marketingová riaditeľka McDonald´s ČR a SR.

Wiktor Leo Burnett pripravili kompletnú marketingovú kampaň a nazvali ju jednoducho The Big Mac Theory – „Teória veľkého McDonaldu.“ Leit motívom spotu sú zákazníci, ktorí si vždy vychutnávajú McDonalds „po svojom“. Každý zíkazník má svoju vlastnú teóriu, ako mu McDonalds chutí najviac. Jednoduchý nápad pre kreatívu, zákazník sa s ním ihneď stotožní.

Kampaň odštartovala televíznym spotom a bude podporená rôznymi online aktivitami a komunikáciou na sociálnych sieťach, direct mailom, POS nosičmi a narodeninovým prekvapením vo vybraných reštauráciách. PR aktivity narodenín a kampane zastrešuje agentúra 1st CLASS AGENCY.

Tridsať sekundový televízny spot bude nasadený v televíziách JOJ, JOJ Plus, WAU, Markíza, Doma, Dajto od 1. do 27. septembra.

„Do McDonald’s chodí naozaj takmer každý. A každý má svojský spôsob, ako si vychutnávať svoje jedlo v McDonald´s. V spote sa majú preto nájsť všetci a to úsmevným a pravdivým spôsobom, ktorý im je známy. Dynamická a veselá exekúcia by sa mala preniesť do rovnakého pocitu, ktorý by si diváci mali odniesť z jeho sledovania. Veríme, že ľudí spot najmä poteší a že sa v ňom každý takpovediac nájde a prídu do McDonald’s s rovnakou radosťou ako tam chodia už 20 rokov,“ priblížila spot Ivana Šedivá z McDonald´s.

„Nestáva sa často, že agentúra môže robiť pre klienta svetového mena. Preto bola celá kampaň skutočná výzva aj z toho dôvodu, že je to prvá veľká pôvodná slovenská kampaň. Aj keď McDonald’s dobre poznáme chodili sme do reštaurácií počas brainstormingu oveľa častejšie a všímali sme si ľudí a ich správanie. To nám dalo aj veľkú inšpiráciu a množstvo nápadov. Celý brainstorming bol doslova chuťovkou. Hľadali sme niečo, čo spája rôznych ľudí, resp. ich spôsob ako si vychutnávajú McDonald’s a tak sme dospeli k tomu, že každý má vlastnú teóriu ako najlepšie mu chutí McDonald´s. A od tohto momentu už bol len kúsok k zadefinovaniu konceptu a tak vzniklo svieže spojenie názvu kampane s jedným s hlavných produktov. Znelo to young, fresh a bolo to chytľavé, “ prezradil Ivan Horváth, kreatívny riaditeľ agentúry Wiktor Leo Burnett.

Vizitka spotu:

Klient: McDonald´s Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Account Director: Peter Kontra
Kreatívny riaditeľ: Ivan Horváth
Art Director: Jozef Kyselica
Account Manager: Eva Kučerová
Copy Writter: Ivan Horváth a Lenka Palečková
Režisér: Jonáš Karásek
Produkcia: Leopard Productions
OnAir: 1. 9. – 27. 9. 2015
Médiá: TV JOJ, TV JOJ Plus, WAU, TV Markíza, TV Doma, TV DajTo

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu