Mercedes-Benz ďalej upevňuje svoju pozíciu ako najhodnotnejšia prémiová automobilová značka na svete.

V aktuálnom poradí najhodnotnejších značiek na svete Best Global Brands 2014 prestížnej americkej poradenskej spoločnosti v oblasti obchodných značiek Interbrand postúpila značka s hviezdou na 10. miesto, a tým ako jediný európsky podnik poskočila do Top 10 v poradí 100 značiek s najvyššou hodnotou. Hodnota značky sa v porovnaní s minulým rokom zvýšila o osem percent na 34,34 miliárd dolárov, a tak sa od roku 2009 nepretržite zvyšovala. V predchádzajúcich dvoch rokoch obsadila značka Mercedes-Benz 11. miesto.

„Sme hrdí a veľmi sa tešíme, že sme pomocou cielených marketingových opatrení znova dokázali zvýšiť hodnotu našej značky,“ povedal Dr. Jens Thiemer, vedúci marketingovej komunikácie Mercedes-Benz pre divíziu osobných vozidiel. „To ukazuje, že sme s našou produktovou ofenzívou a novou stratégiou predaja, ktoré sa dôsledne orientujú na požiadavky a želania zákazníkov, komplexne zabodovali s najlepšími novými hodnotami – predaja, ako aj dobrého mena.“

Mercedes-Benz S 500 4MATIC Coupé Edition 1 (C 217) 2013
Mercedes-Benz S 500 4MATIC Coupé Edition 1

 

Nový nárast hodnoty zdôvodňujú autori štúdie Best Global Brands v schopnosti značky Mercedes-Benz pomocou nových modelov a nového dizajnu sprístupňovať značku mladším a novým cieľovým skupinám. Úspech novej Triedy E, CLA alebo GLA je dôkazom toho, že nová reč dizajnu bola veľmi dobre prijatá, pretože umožňuje zákazníkom, aby sa vizuálne vyčlenili z davu. K pozoruhodnému zvýšeniu predaja prispela aj tvorba distribučných kanálov a posilňovanie marketingovej komunikácie v Číne.

V septembri zaznamenala značka Mercedes-Benz najsilnejší mesiac predaja v doterajšej histórii podniku a po prvýkrát v jednom mesiaci odovzdala zákazníkom vyše 160 000 vozidiel (162 746 vozidiel, +13,8 %). Predaj od júla do septembra súčasne priniesol pre stuttgartský koncern doteraz najsilnejší kvartál v histórii podniku (412 018 vozidiel, +11,9 %). Od začiatku roka rástol odbyt vozidiel značky Mercedes-Benz dvojciferne (+12,5 %) a s počtom 1 195 156 predaných osobných vozidiel zaznamenal novú najlepšiu hodnotu predaja.

Mimoriadne silné miery rastu dosiahol Mercedes-Benz od začiatku roka v regióne Ázia/Tichomorie: v Číne pokračoval podnik v úspešnom kurze posledných mesiacov a zvýšil predaj na novú rekordnú hodnotu 203 485 vozidiel (+30,5 %).

Poradie najhodnotnejších značiek sveta Best Global Brands oznamuje každý rok agentúra Interbrand. Podľa názoru výkonných riaditeľov popredných spoločností na celom svete je táto štúdia referenčným indikátorom hodnoty jednotlivých medzinárodných značiek. Štúdia zverejňuje 100 najhodnotnejších značiek na svete.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu