Na medzinárodnej automobilovej výstave (IAA) vo Frankfurte prezentovala značka Mercedes-Benz svetovej verejnosti nielen svoje nové modely, ale predstavila aj jednu špeciálnu novinku: Ako prvý výrobca automobilov spustila táto prémiová značka svoje vlastné digitálne rádio program: 24 hodín denne, s pevným programom a redakčným obsahom.

Rádio Mercedes-Benz možno prijímať pomocou aplikácie pre tablety a mobilné koncové zariadenia, domácich a cestovných internetových prehrávačov alebo pomocou najnovšej generácie multimediálneho systému COMAND Online priamo vo vozidle. Toto inovatívne zvukové riešenie je v ponuke aj pre nový Mercedes-Benz GLA, ktorý oslavuje svoju svetovú premiéru na výstave IAA vo Frankfurte. Ďalšie konštrukčné rady s najnovšou generáciou COMAND Online budú nasledovať postupne.

„Množstvo digitálnych kanálov a platforiem zásobujeme už dlhšiu dobu pútavým, medzinárodným obsahom. Preto je iba dôsledkom tejto skutočnosti, že rozširujeme našu ponuku o vlastný digitálny zvukový formát. Predovšetkým pre moderné cieľové skupiny, ktoré intenzívnejšie oslovujeme našimi kompaktnými modelmi, sme sa vybrali touto novou cestou. Generáciu Always-on využíva rádio Mercedes-Benz ako dodatočný kanál pre poskytnutie informácií o našej značke a jej svete“, hovorí Lüder Fromm, vedúci globálnej marketingovej komunikácie pre osobné automobily značky Mercedes-Benz.

Radio Mercedes-Benz

Rádio Mercedes-Benz: samostatné, redakčné a inovatívne

Rádio Mercedes-Benz ponúka v anglickom jazyku 24 hodín denne prémiový program zo sveta značky s hviezdou. Zahŕňa pestrú kombináciu kvalitných redakčných obsahov o značke, náročnej hudby a obsahových kooperácií s vybranými partnermi. V popredí príspevkov sa nachádzajú príbehy zo sveta produktov a značky Mercedes-Benz. Týmto spôsobom sa predstavujú nové vozidlá a štúdie o všetkých konštrukčných radoch. Reportéri značky Mercedes-Benz sa zúčastňujú výnimočných podujatí a vstupujú do sveta značky s hviezdou. Ponuku programu uzatvárajú prvky Branded Entertainment okolo nadšencov značky Mercedes-Benz z celého sveta, ako aj obsahy od partnerov, napríklad na tému cestovanie, kultúra, šport, móda, životný štýl a duch času. Obsahové zameranie ponúka dostatok  priestoru venovať sa aj progresívnejším témam súčasnej doby. „Vysielame všetko o našej značke a jej produktoch – avšak v redakčnej forme a nie ako reklamu. Týmto sa líšime od podobných ponúk“, tvrdí Fromm.

Hudobný program sa nezameriava na aktuálne hity z rebríčkov a neexistuje v ňom ani časté opakovanie najpopulárnejších hitov. Neponúka mainstream, ale kombináciu čerstvých piesní, ktoré nie sú staršie ako dva až tri roky. Okrem toho ponúka skladby z kompilácií Mixed Tape, kde sa prezentujú mladí umelci, ktorí sú ešte len na začiatku svojej kariéry.

Rádio One Touch: Svetová premiéra na výstave IAA

V zmysle hesla „The world of driving culture“ („Svet automobilovej doby“ – voľný preklad) je rádio Mercedes-Benz plne integrované do najnovšej generácie multimediálneho systému COMAND Online. Inžinieri spoločnosti Mercedes-Benz vyvinuli jednoduché a intuitívne pochopiteľné ovládanie, ktoré umožňuje spustenie a navigovanie rádia stlačením jedného tlačidla.

 

Iľja Majda

 

Zdroj: Mercedes-Benz Slovakia, Daimler

REKLAMAadv.: