Spoločnosť Mercedes-AMG predstavuje superšportovú verziu vozidla špičkovej technickej úrovne s krídlovými dverami – nové SLS AMG kupé Black Series. Piaty model série Black Series od spoločnosti Mercedes-AMG, inšpirovaný pretekárskou verziou SLS AMG GT3, fascinuje obdivuhodným dizajnom, vynikajúcou dynamikou jazdy a dôsledne odľahčenou konštrukciou podľa stratégie „AMG Lightweight Performance“. S prevádzkovou hmotnosťou 1 550 kilogramov podľa DIN dosahuje SLS AMG Black Series hmotnostný výkon 2,45 kg/k. Motor V8 so zdvihovým objemom 6,2 litrov dosahuje výkon 464 kW (631 k) pri 7 400 otáčkach za minútu a ako najdynamickejšie vozidlo s krídlovými dverami všetkých čias zrýchľuje na 100 km/h za 3,6 sekundy. Podvozok AMG RIDE CONTROL Performance, vysokovýkonné keramické kompozitné brzdy AMG a disky AMG z ľahkej zliatiny s optimalizovanou hmotnosťou, vyrobené technológiou kovania, s novovyvinutými športovými pneumatikami zvyšujú dynamiku jazdy modelu SLS AMG Black Series na novú úroveň. Prispievajú k tomu aj uzávierka diferenciálu AMG zadnej nápravy s elektronickou reguláciou a zlepšená sedemstupňová športová prevodovka AMG SPEEDSHIFT DCT. Na ďalšie zvýšenie dynamiky jazdy je na želanie k dispozícii aj aerodynamický balík AMG.

Black Series – zvučné meno medzi znalcami a milovníkmi automobilov. Po SLK 55 AMG Black Series z roku 2006, CLK 63 AMGBlack Series (2007), SL 65 AMG Black Series (2008) a C 63 AMG kupé Black Series (2011) predstavuje toto vozidlo s krídlovými dverami predstavuje piaty variant filozofie Black Series v novej dimenzii.

„Nový model SLS AMG kupé Black Series je najlepším dôkazom stopercentného prenostu techniky z motoristického športu na cestu. Ako predloha nám poslúžilo celosvetovo najúspešnejšie pretekárske vozidlo pre športovo orientovaných zákazníkov – SLS AMG GT3. Náš piaty model Black Series zaručuje s množstvom komponentov z ľahkých materiálov a fascinujúcou dynamikou jazdy jazdný výkon „Driving Performance“ v čistej kultúre. SLS AMG kupé Black Series je ako stvorené na rýchle okruhy a vysokoemotívne zážitky z jazdy,“ vyhlásil Ola Källenius, predseda predstavenstva spoločnosti Mercedes-AMG GmbH.

„Najdynamickejšie vozidlo s krídlovými dverami všetkých čias sa volá SLS AMG kupé Black Series. Milovníci výkonných superšportových vozidiel budú jeho balíkom s vyspelou technikou fascinovaní. Základ neskrotného výkonu a najvyššej dynamiky jazdy tvorí množstvo vývojových noviniek motora, prevodovky, podvozka a aerodynamiky – ale aj našej stratégii „AMG Lightweight Performance“ sme venovali najvyššiu pozornosť. Enormné úsilie na dosiahnutie ľahkej konštrukcie viedlo ku dosiahnutiu prevádzkovej hmotnosti DIN 1 550 kilogramov,“ uviedol Tobias Moers, vedúci vývoja vozidla a člen vedenia spoločnosti Mercedes-AMG GmbH.



Motor V8 AMG so zdvihovým objemom 6,2 litrov ako synonymum strhujúcej dynamiky jazdy

Synonymom strhujúcej dynamiky jazdy je motor V8 AMG so zdvihovým objemom 6,2 litrov so zvýšeným výkonom 464 kW (631 k) a krútiacim momentom 635 Nm. Model SLS AMG kupé Black Series je tak aktuálne najsilnejším automobilom AMG so spaľovacím motorom. Iba model SLS AMG kupé Electric Drive s najvyšším výkonom 552 kW sa umiestnil nad ním.

SLS AMG kupé Black Series zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy. Maximálna rýchlosť je 315 km/h. Zvýšenie výkonu o 44 kW (60 k) oproti výkonu 420 kW (571 k) modelu SLS AMG sa podarilo dosiahnuť vďaka týmto opatreniam:

• Zvýšenie maximálnych otáčok zo 7 200 na 8 000/min.
• Úplné prepracovanie ovládania ventilov pri vysokých otáčkach so zmenenými vačkovými hriadeľmi, prispôsobená geometria vačiek, ako aj optimalizované hrnčekové zdvíhadla ventilov so špeciálnou vrstvou, používanou zvyčajne len v pretekárskom športe.
• Prepracovanie prívodu nasávaného vzduchu: odškrtenie a prispôsobenie
novým maximálnym otáčkam.
• Prispôsobenie aplikácie motora a zvýšenie špičkového tlaku.

V záujme najlepšej možnej odolnosti proti namáhaniu pri tvrdých podmienkach používania na pretekárskych dráhach inžinieri spoločnosti Mercedes-AMG ďalej optimalizovali kľukový mechanizmus. Zahŕňa to okrem iného upravené mazacie otvory v kľukovom hriadeli, nové ložiská kľukového hriadeľa, nové olejové čerpadlo, ako aj vysokopevné skrutkové spoje ojnice. Okrem toho sa ďalej optimalizovalo celé vodné a olejové chladenie motora a prevodovky. Motor AMG V8 v SLS AMG kupé Black Series je navyše vybavený špeciálnym vystužením.
Plynový tlmič vystužuje osemvalec na karosérii, aby sa účinne eliminovali nežiaduce reakcie vozidla pri zmene zaťaženia motora pri jazde s vysokou dynamikou na pretekárskej dráhe. Motor V8 AMG so zdvihovým objemom 6,2 litrov sa vyrába ručne v duchu filozofie „one man, one engine“ (jeden muž, jeden motor) v manufaktúre AMG na výrobu motorov v Affalterbachu. Viditeľným dôkazom toho je na modeloch Black Series typická čierna plaketa AMG s podpisom zodpovedného montéra motora.

Nepreplňovaný osemvalcový motor s atmosférickým nasávaním, umiestnený vpredu v strede za prednou nápravou, fascinuje svojou reakciou, podobnou pretekárskym vozidlám a ešte väčším potešením z vysokých otáčok ako doposiaľ. Silný motor AMG V8 sa prezentuje aj akusticky charakteristickým zvukom, inšpirovaným z pretekárskej dráhy: úplne novo koncipovaná športová výfuková sústava AMG, po prvý raz vyrobená z titánu, je vybavená samostatným stredným a koncovým tlmičom hluku, čo vedie k mohutnejšiemu, ešte markantnejšiemu zvuku motora. Prechodom z ocele na titán bolo možné dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti: So 17 kilogramami sa voči doterajšej športovej výfukovej sústave AMG ušetrilo 13 kilogramov. Ako doposiaľ bolo použité vejárovité zberné potrubie, ktoré zvyšuje výkon.

Dôsledná aplikácia AMG Lightweight Performance

Ľahká konštrukcia aj na inom mieste: s prevádzkovou hmotnosťou 1 550 kilogramov (DIN) je nový model SLS AMG kupé Black Series nielen o 70 kilogramov ľahší ako SLS AMG, ale navyše dosahuje najlepší hmotnostný výkon spomedzi všetkých doterajších vozidiel AMG Black Series: hodnota 2,45 kg/k aj na scéne šuperšportových vozidiel vzbudzuje uznanie. Umožňuje to dôsledná aplikácia stratégie „AMG Lightweight Performance“. Mnohé prvky karosérie ako kapota motora, zadná stena kabíny za športovými škrupinovými sedadlami AMG, diagonálne výstuhy na podlahe a aj torzná rúra medzi motorom a prevodovkou sú celé z materiálu motoristického športu – karbónu (CFK = plast, vystužený uhlíkovými vláknami). V porovnaní s ekvivalentom s hmotnosťou 26,6 kilogramov s krytom z hliníkového odliatku, liateho do piesku, torzná rúra z karbónu váži iba 13,3 kilogramov. Prenos výkonu medzi motorom a dvojspojkovou prevodovkou, pripojenou cez prírubu k zadnej náprave (princíp Transaxle), ako doposiaľ zabezpečuje hnací hriadeľ z CFK s hmotnosťou iba 4,7 kilogramov. Aj v hliníkovom ráme vozidla boli niektoré komponenty nahradené konštrukčnými prvkami z CFK. Lítiovo-iónový akumulátor, ktorý sa používa namiesto bežného štartovacieho akumulátora, ušetril ďalších osem kilogramov.

Dvojspojková prevodovka pre ešte emocionálnejšiu dynamiku

Dôležitý podiel na vynikajúcej dynamike jazdy modelu SLS AMG kupé Black Series má aj úplný prenos výkonu. Sedemstupňová športová prevodovka AMG SPEEDSHIFT DCT bola z dôvodov zníženia polohy ťažiska vozidla inštalovaná o desať milimetrov nižšie a na zabránenie prenosu zmien zaťaženia motora sa o karosériu opiera cez plynové tlmiče. Dvojspojková prevodovka má štyri jazdné programy (C, S, S+ a M), ktoré sa najmä v režime Sport plus aManual prezentujú výrazne športovejšie ako pri modeloch SLS AMG a SLS AMG GT. Podarilo sa znížiť rýchlosť radenia, a aj skrátený reakčný čas na radiace povely vodiča a tvrdosť radenia zaručujú čistú dynamiku.

Ešte viac emócií zaručuje automatická funkcia medziplynu pri podraďovaní: pridávanie plynu pri preraďovaní je ešte výraznejšie a vďaka výfukovej sústave AMG z titánu akusticky markantnejšie ako predtým.
Nový je takzvaný „krátkodobý program M“. Pomocou neho môže vodič v režimoch C, S alebo S+ jednorazovým stlačením „preraďovacej“ alebo „podraďovacej“ páčky na volante aktivovať manuálny program jazdy bez nutnosti zložiť ruky z volantu. V krátkodobom programe M zažije vodič vo všetkých automatických jazdných programoch dynamiku a výkon radenia z manuálneho jazdného programu, doplnený o automatické preraďovanie alebo podraďovanie. Vodič sa tak môže plne koncentrovať na zážitok pôsobivého jazdného výkonu.

Nový, elektronický svorný diferenciál zadnej nápravy AMG

Novo vyvinutý, elektronicky riadený samosvorný diferenciál zadnej nápravy AMG s kratším prevodom zadnej nápravy nahrádza mechanický variant; je integrovaný do kompaktnej prevodovej skrine. Systém pracuje s variabilným svorným účinkom v trakčnom a deceleračnom režime; elektronika okrem toho zasahuje a reaguje citlivejšie ako doteraz a umožňuje vynikajúcu trakciu hnacích kolies pri všetkých súčiniteľoch trenia. Z elektronického svorného diferenciálu zadnej nápravy AMG profituje aj bezpečnosť jazdy: pri slalome alebo pri zmene jazdného pruhu pri vysokých rýchlostiach systém pôsobí stabilizujúco, pretože dokáže tlmiť rýchlosť stáčania vozidla okolo zvislej osi. Sériový trojstupňový systém ESP® s funkciami ESP ON, ESP SPORT Handling Mode a ESP OFF je presne prispôsobený na elektronický svorný diferenciál zadnej nápravy AMG. To isté platí pre funkciu RACE START: zlepšuje trakciu pri zrýchlení z nuly spolu s „E-Diff“ – ako sa elektronický svorný diferenciál označuje odborným žargónom.

Podvozok AMG RIDE CONTROL Performance a športové pneumatiky

Podvozok modelu SLS AMG kupé Black Series sa taktiež vyznačuje novými zlepšeniami. Základné usporiadanie s dvojitými trojuholníkovými priečnymi ramenami z hliníka zostalo nezmenené, avšak v záujme výrazného zvýšenia výkonu na pretekárskej dráhe nezostal takmer žiadny konštrukčný prvok bez povšimnutia.

Zlepšenia v detailoch:

• Podvozok AMG RIDE CONTROL Performance s tuhším základným nastavením a elektronicky riadeným, dvojstupňovým tlmením (Sport, Sport +) pre individuálne prispôsobenie osobnému štýlu jazdy
• Sedlá pružín s časťou so závitom pre možnosť nastavenia zaťaženia kolies, umožňujúci osobné pretekárske nastavenie
• O 50/42 % tuhšia elastokinematika (prednej/zadnej nápravy)
pre vyšiu klopnú stabilitu pri rýchlych striedajúcich sa zákrutách
• Zvýšený rozchod kolies o 20 / 24 milimetrov (predná/zadná náprava) pre väčší záber pri rýchlom prejazde zákrut
• Nové strmene kolies na prednej náprave a novodimenzovaný stabilizátor vpredu pre vyšší záber a menší bočný náklon pri rýchlom prejazde zákrut
• Disky AMG z ľahkej zliatiny s 10-lúčovým dizajnom, vyrobené mimoriadne ľahkou technológiou kovania, s optimalizovanou pevnosťou, matný čierny lak, leštené, rozmery: vpredu 10×19; vzadu 12×20. Úspora hmotnosti: 4,0 kilogramy.
• Novo vyvinuté športové pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Rozmery: vpredu 275/35 R 19 a vzadu 325/30 R 20, pre lepší záber a športový prejazd zákrut
• Športové parametrické riadenie AMG s novonastavenou charakteristikou posilňovania riadenia pre optimálnu presnosť riadenia a vynikajúce ovládanie vozidla.

Vysokovýkonné keramické kompozitné brzdy AMG sériovo

Vynikajúce hodnoty spomalenia a pevnosť na najvyššej úrovni – to sú silné stránky brzdovej sústavy modelu SLS AMG kupé Black Series. Sériovo sa používajú vysokovýkonné keramické kompozitné brzdy AMG. Keramické brzdové kotúče s rozmermi 402 x 39 milimetrov vpredu, 360 x 32 milimetrov vzadu majú z dôvodov vysokej tvrdosti ešte vyššiu tepelnú odolnosť a sú až o 40 percent ľahšie. Vďaka zníženiu neodpružených hmôt sa optimalizuje komfort aj záber. Znížené rotujúce hmoty na prednej náprave umožňujú okamžitú reakciu riadenia. Úspora hmotnosti vysokovýkonných keramických kompozitných bŕzd AMG v porovnaní s bežnou brzdovou sústavou z ocele/hliníka: 16 kilogramov.

Pretekársky dizajn SLS AMG GT3 inšpiruje

Dizajn modelu SLS AMG kupé Black Series fascinuje svojou podobnosťou
so zákazníckym pretekárskym vozidlom SLS AMG GT3. Pretekárske vozidlo s krídlovými dverami, vyvinuté podľa pravidiel FIA GT3, sa od svojho debutu rýchlo etablovalo ako vážny protivník konkurenčných superšportových vozidiel. V pretekárskej sezóne 2012 sa model SLS AMG GT3 zúčastnil viac ako 15 sérií pretekov na štyroch kontinentoch. S tromi víťazstvami v 24-hodinových pretekoch v Dubaji v januári 2012, tromi titulmi pre vodičov a tímy
v európskych majstrovstvách FIA GT3, pretekoch ADAC GT Masters, majstrovstvách sveta FIA GT1 a množstvom umiestnení na stupňoch víťazov pri rôznych šprintérskych pretekoch, ako aj 4- a 6-hodinových pretekoch, model SLS AMG GT3 pôsobivo prejavil svoj športový charakter. Predbežná bilancia sezóny 2012 aktuálne zahŕňa 37 víťazstiev (stav: 28. október 2012).

Široko koncipované blatníky s prídavkom 13 (vpredu) a 26 (vzadu) milimetrov na každej strane vytvárajú priestor na športové pneumatiky 275 a 325. Svetlomety s tlmeným sklom a zadné svetlá s čiernym orámovaním dodávajú modelu SLS AMG kupéBlack Series silný a agresívny vzhľad. Predný spoiler, zadný spoiler s difúzorom a obloženie prahov so špecifickým dizajnomBlack Series s predným karbónovým nárazníkom, vložkami z uhlíkových vlákien v prahoch a zadný spoiler z uhlíkových vlákien optimalizujú aerodynamickú vyváženosť vozidla. Zväčšené otvory na prívod vzduchu s vložkami z uhlíkových vlákien naviac zabezpečujú optimálny prívod vzduchu do chladiacich modulov vpredu.

Kapota motora z uhlíkových vlákien podobne ako pri modeli SLS AMG GT3 je vybavená centrálnym prívodom vzduchu, ktorý zabezpečuje nielen účinné odvádzanie tepla motora, ale zvyšuje aj prítlak na prednej náprave a zlepšuje hodnotu cw. Krídlovitá priečna plutva a miska s hviezdou v maske chladiča majú taktiež vysokolesklý čierny povrch, rovnako ako vonkajšie zrkadlá a plutvy kapoty motora. GT3 pripomína aj bočná vložka z uhlíkových vlákien s výstupom vzduchu a čiernou plutvou; aj táto pomáha pri znižovaní teploty v motorovom priestore. Výsledok: najvyššia stabilita aj pri tvrdých podmienkach používania na pretekárskej dráhe.

 

Matne čierne kované kolesá AMG so špecifickým dizajnom Black Series

Pozornosť pri pohľade zboku púta tvarovo príťažlivá integrácia bočných prahov, dotvárajúcich pôsobivé optické spojenie s bočnou charakteristickou líniou.
Dolu upevnené prvky z uhlíkových vlákien plynule tvarovo pokračujú v línii až dozadu. Kované, leštené disky AMG s čiernym matným lakom so špecifickým 10-lúčovým dizajnom umožňujú voľný pohľad na vysokovýkonné keramické kompozitné brzdy AMG. Kované kolesá AMG sú alternatívne k dispozícii s matne čiernym lakom s lešteným ráfikom.

Rovnako silne ako predok pôsobí aj zadná strana modelu SLS AMG kupé Black Series: tu pri pohľade dominujú široké blatníky a výrazný zadný difúzor: difúzor vyčnieva nad profil zadného spoilera a vytvára vyšší tlak na zadnú nápravu. Dôsledok: vyššia stabilita jazdy pri vysokých rýchlostiach. Viditeľné vzduchové otvory za čiernymi mriežkami slúžia na cielené odvádzanie teplého vzduchu z oblasti titánovej športovej výfukovej sústavy AMG. Dve pochrómované dvojité koncovky s hranatým prierezom sú vizuálnym aj akustickým dôkazom sily a dynamiky superšportového vozidla s krídlovými dverami. Jednoznačné a napriek tomu decentné: exkluzívne logo AMG s čiernym nápisom Black Series vpravo hore na zadnom veku.

Balík aerodynamiky AMG s komponentmi z uhlíkových vlákien

V podobe výbavy na želanie možno model SLS AMG kupé Black Series vybaviť aj balíkom aerodynamiky AMG: namiesto sériového zadného spoilera s automatickým vysúvaním pri rýchlosti nad 120 km/h sa SLS AMG GT3 dodáva s pevným a nastaviteľným zadným spoilerom z uhlíkových vlákien. Zadný spoiler sa pomocou prvkov z hliníka opiera o špeciálny nadstavec na zadnom veku a zabezpečuje väčší prítlak na zadnú nápravu – v neposlednom rade aj vďaka Gurneyovej klapke, pomenovanej po jej vynálezcovi Danovi Gurneyovi, bývalom pretekárovi, konštruktérovi a majiteľovi tímu. Táto osem milimetrov vysoká hrana spoilera, upevnená na zadnom spojleri pod uhlom 90 stupňov, ďalej zvyšuje prítlak, avšak bez výrazného zvýšenia odporu vzduchu. Zadné krídlo zo strán dopĺňajú prídavné klapky z uhlíkových vlákien na prednom spoileri, ktoré ďalej znižujú vztlak na prednej náprave. Inak ako ďalej vnútri umiestnené sériové klapky z uhlíkových vlákien, ktoré zabezpečujú optimálny prívod vzduchu do chladiacich modulov.
Výlučne iba pre model SLS AMG kupé Black Series je vyhradený expresívny farebný odtieň AMG solarbeam, ktorý je dostupný ako výbava na želanie. V ponuke je ďalších šesť vonkajších lakov zo vzorkovnice farebných odtieňov SLS AMG, medzi nimi aj matný alanitový sivý lak designo magno.

Športovo-funkčný a vysokokvalitný interiér

V interiéri modelu SLS AMG kupé Black Series dominuje športovo-funkčná atmosféra pretekárskeho vozidla s vysokokvalitnými, precízne spracovanými materiálmi a príťažlivo stvárnenými detailami. Vybrať si možno z dvoch farebných verzií: Alcantara® čierna alebo Alcantara® čierna/červená. Pri dvojfarebnej verzii sú stredné výplne dverí, ako aj aplikácie na stredovej konzole a nad odkladaciou priehradkou červené.
Volant AMG Performance so splošteným vencom v dolnej časti je celý z materiálu Alcantara® s príjemným úchopom, v hornej časti má volant športové červené 12-hodinové označenie. Spona z pravého kovu je lakovaná vysokolesklým čiernym lakom a perfektne sa dopĺňa s obrubami vetracích dýz s vysokolesklým čiernym lakom. Mimoriadne kvalitným a exkluzívnym detailomBlack Series je tzv. „3D steh“, prebiehajúci vodorovne na prístrojovej doske: kožený poťah je v celej šírke prerušovaný jemným pruhom kože Alcantara® antracitovej farby. Červené, ručne šité ozdobné stehy v koži dopĺňajú 3D steh, a tak zdôrazňujú charakter manufaktúrnej výroby.

Kombinácia kože designo a Alcantara® sa opakuje v celom interiéri – napríklad na spodnej časti prístrojovej dosky, na stredových poliach dverí a na športových anatomických sedadlách AMG, na ktorých je stredný pás sedacej časti potiahnutý kožou Alcantara®. Ďalším exkluzívnym prvkom, ktorý púta pohľady, sú znaky AMG vyrazené na opierkach hlavy. Športové škrupinové sedadlá AMG presviedčajú nielen prvotriednou bočnou stabilitou pri vysokých rýchlostiach v zákrutách, ale prispievajú aj k úspore hmotnosti 15 kilogramov v porovnaní so sériovými športovými sedadlami AMG.

Vypustenie multimediálneho systému COMAND APS znižuje hmotnosť vozidla o ďalších šesť kilogramov – ďalší príklad dôsledne puristického charakteru modelu SLS AMG kupé Black Series. Namiesto obrazovky medzi vetracími dýzami, krytka z uhlíkových vlákien vytvára autentické pretekárske prostredie. Multimediálny systém COMAND APS je z výroby dostupný ako výbava na želanie. Uhlíkové vlákna – materiál motoristického športu – pasažieri objavia aj na celej stredovej konzole s jednotkou AMG DRIVE UNIT. Pôsobivými doplnkami sú červené bezpečnostné pásy a červené kontrastné ozdobné stehy na športových škrupinových sedadlách AMG, stredovej konzole, hornej a dolnej časti prístrojovej dosky, ako aj na vnútornom obložení dverí. Aj podlahové rohože majú červené lemovanie.

Špičkový audio systém s priestorovým zvukom Bang & Olufsen BeoSound AMG

Vrcholom pri výbere výbavy na želanie je špičkový audio systém s priestorovým zvukom Bang & Olufsen BeoSound AMG: Mercedes-Benz a Mercedes-AMG ho realizovali v spolupráci s renomovaným dánskym špecialistom na ozvučovacie systémy – spoločnosťou Bang & Olufsen. Ozvučovací systém s priestorovým zvukom Bang & Olufsen BeoSound AMG so systémom Dolby Digital 5.1 ponúka exkluzívny hudobný zážitok na najvyššej úrovni. Podstatou nie je iba zosilňovač s celkovým výkonom 1 000 W a 11 reproduktorov, ale aj presné, zvukovým procesorom riadené rozdelenie hudobných signálov na voliteľné polohy sedadiel vodiča, spolujazdca alebo do stredu. Pomocou digitálneho zvukového procesora DSP je zároveň možné vybrať si medzi špičkovým štúdiovým zvukom Referenz a rozľahlým priestorovým zvukom. Všetky funkcie sa ovládajú cez systém COMAND APS (na želanie) so špeciálnou ponukou Bang & Olufsen. Zvláštny dojem vytvárajú podsvietené 50 W šošovkovité výškové reproduktory na prístrojovej doske. 250 W subwoofer je umiestnený na zadnej odkladacej ploche. Vysokokvalitné kryty reproduktorov s logom Bang & Olufsen signalizujú výnimočné postavenie špičkového systému.

Spomedzi ďalších individualizačných doplnkov výbavy si možno zvoliť (výber):
• Vonkajšie zrkadlá AMG z uhlíkových vlákien
• Kryt motorového priestoru AMG z uhlíkových vlákien
• Interiérový balík AMG Carbon
• Informačno-zábavný systém AMG (vrátane COMAND APS, AMG Performance Media a cúvacej kamery)
• Rozhranie Media-Interface

Uvedenie modelu SLS AMG kupé Black Series na trh sa očakáva v júni 2013.

Zdroj: Mercedes-Benz Slovakia, Daimler

REKLAMAadv.: