zdroj: agentúra Heat

Na tohtoročnom medzinárodnom festivale kreativity Cannes Lions, ktorý sa konal vo francúzskom Cannes, kreatívna agentúra Heat zo San Francisca predstavila verejnosti Facebook Messenger bot, ktorý na základe odpovedí na niekoľko otázok, definuje emócie subjektu, ktoré následne zmení na sériu GIF obrázkov.

Vo vnútri budovy Palais v Cannes nainštalovala agentúra Heat 42 palcový LED matricový panel, ktorý obsahoval viac ako 1700 svetelných zdrojov, každý pixel sa skladal z 3 LED svetielok, a pripojila ho k aplikácii Facebook Messenger bot.

Predtým ako sa na veľkej LED obrazovke spustilo celé divadielko v podobe GIF obrázkov, program užívateľovi položil niekoľko potrebných otázok, o tom ako sa momentálne cíti, aká je jeho nálada, alebo psychické rozpoloženie.

Na „backende“ programu sa nachádzalo osem základných emócií, ktoré boli prepojené s tisíc odpoveďami. Po odpovediach na otázky, Facebook Messenger bot vybral sériu GIF obrázkov a fotografií, ktoré súviseli s emóciami užívateľa a spustil ich doplnené hudbou na veľkej LED obrazovke.

O zaujímavosti, ktorá bola spestrením tohtoročného medzinárodného festivalu kreativity v Cannes informoval portál adweek.com.

„Myslím si, že technológia komunikačných robotov je naozaj vzrušujúca a to najmä preto, že umožňuje rýchlejší spôsob prepojenia, ktorý sa dá použiť v interaktívnych koncepciách. Tieto komunikačné roboty nie sú, ale veľmi emotívne a preto sme sa chceli priblížiť k chatovacím robotom z úplne iného uhla,“ povedal pre adweek.com Stijn Jansen, digitálny umelecký riaditeľ spoločnosti Heat.

Stijn Jansen uviedol, že myšlienka chatovacieho robota ich napadla približne pred siedmimi týždňami a je spojená s partnerstvom agentúry Heat s materskou spoločnosťou Deloitte a tiež s Cannes Lions school, kde takmer 400 ľudí absolvovalo minulý týždeň množstvo vynikajúcich kreatívnych kurzov.

Približne pred desiatimi rokmi aj Stijn Jansen na tejto škole strávil takýto týždeň a tak vedel, že priestory, kde prebieha výučba sú biele, sterilné, smutné a nie veľmi povzbudzujúce pre „brainstroming“.

Snahou spolupráce bolo teda vytvoriť niečo, čo bude únikom z tohto bieleho sveta a tak vznikol „Heatbot“.

Spoločnosť Heat má v pláne používať LED panel a chatovacieho robota aj naďalej, chce, ale jeho fungovanie vylepšiť, doladiť a ak to pôjde používať ho počas ďalších veľkých udalostí ako prostriedok na uvoľnenie a odľahčenie napätej atmosféry, ktorá je súčasťou veľkých festivalov, gala večerov a podobných podujatí.

zdroj: agentúra Heat
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu