V televízii Markíza končí riaditeľ Centra marketingu Michal Borec, aj ďalší zamestnanci televízie, informoval portál Topky.sk.

Michal Borec síce končí ako interný zamestnanec, ako uviedol server Topky.sk , ale bude pokračovať v spolupráci s televíziou externe prostredníctvom vlastnej firmy a bude i naďalej televízii zabezpečovať služby v oblasti marketingu.

Zároveň s Borecom odišli z televízie viacerí zamestnanci, zatiaľ nie je známe, či budú i naďalej súčasťou jeho tímu.

„Marketingový riaditeľ Michal Borec sa sústredí na prípravu 20. narodenín televízie Markíza a takisto bude organizovať všetky klientské a PR eventy televízie. (…) Túto spoluprácu bude zastrešovať jeho spoločnosť, ktorá bude kľúčovým partnerom televízie. Zvyšok marketingovej agendy bude prerozdelená medzi centrá programu, reklamy a PR,” ​povedala na margo zmien v televízii hovorkyňa TV Markíza Tatiana Tóthová pre server Topky.sk.

Michal Borec, ako riaditeľ Centra marketingu, podľa informácií z webu televízie zabezpečoval propagáciu televíznej spoločnosti na verejnosti prostredníctvom reklamných aktivít a mal v kompetencii aj strategické plánovanie imidžu v rámci Public relations a Corporate identity. Zároveň zodpovedal aj za internetové projekty televízie, vrátane platformy Voyo.sk a teletextu. Časť týchto kompetencií teraz prešlo na iné oddelenia v rámci televízie Markíza.

Michal Borec zatiaľ zostáva aj predsedom správnej rady nadácie televízie Markíza.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu