Nie je reklama ako reklama. Niektoré sú otravné a diváci priam zúria, keď sa im zobrazujú počas celého dňa či už v televízií, na internete, alebo inou zaužívanou formou. Medzi tou spleťou všemožných reklám sa, ale z času na čas, objaví niečo, čo je viac ako len propagáciou produktu alebo služby. Ako napríklad nová reklama na iPhone od Apple.

Autorom 11-násť minútového reklamného spotu, alebo lepšie povedané 11-minútového krátkeho filmu, je známy francúzsky režisér, scénarista a producent Michel Gondry. O jeho filme s názvom „Détour“, ktorý natočil prostredníctvom iPhone 7 Plus, písal v článku indiewire.com.

Apple zrejme vedel prečo si na tento experiment vybral práve Michel Gondryho a zveril mu do rúk túto zaujímavú výzvu.

Michel Gondry nie je známy len tým, že jeho pôvodný scenár k filmu „Večný svit nepoškvrnenej mysle“, v ktorom si zahrali hviezdy ako Jim Carrey a Kate Winslet, získal Oscara.

Jeho kariéra sa začala už pri tvorbe videoklipov pre rôznych hudobníkov a na konte má spoluprácu s takými hviezdami ako Radiohead, Björk, Beck, The Chemical Brothers a The White Stripes.

„Détour“ je príbeh o červenej trojkolke, ktorú otec na žiadosť svojej dcéry na poslednú chvíľu pribalil do výbavy na dovolenku. Žiaľ, upevnenie trojkolky nebolo dostatočné a tak sa počas cesty trojkolka uvoľnila z nosiča a začal sa príbeh plný emócií a nekonečnej cesty, na konci ktorej sa trojkolka dostane až k svojej malej majiteľke. No záver filmu nie je taký akoby divák očakával.

Súčasťou filmu „Détour“ je aj šesť tutoriálov, ktoré nahliadajú do zákulisia tvorby tohto diela a ponúkajú tipy ako používať iPhone na dosiahnutie efektov, napríklad time-lapse, spomalený pohyb, zastavenie pohybu a nočné scény.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu