Spoločnosť Mondeléz má vo svojom portfóliu novú čokoládu s cookies pod názvom Milka Chips Ahoy! Uviedla ju na trh prostredníctvom kampane „Dvojnásobne neodolateľní“ z dielne agentúr PR.Konketor a Konektor Social. Kampaň prebieha na Slovensku a v Českej republike.

„Spojením čokolády Milka a sušienky Chips AHOY! vzniklo nerozdeliteľné priateľstvo. A o tom, keď dvaja ľudia bez sebe prakticky nemôžu existovať, zato spolu sú dvojnásobne neodolateľní, je i naša komunikácia. Vybrali sme preto niekoľko dvojíc, ktorých priateľstvo je nedeliteľnou súčasťou ich života i kariéry,“ povedala Veronika Nosková, brand manažérka pre značku Milka.

Cieľom kampane je predstaviť novú čokoládu Milka Chips AHOY! cez emócie v spojitosti so skutočným priateľstvom, ako tým najcennejším čo v živote máme.

Prvá časť kampane odštartovala už 27. júla 2015 a používa nástroje PR a digitálnych médií. Hlavný prvok kampane tvorí dvojica YouTuberov ExploitOda a Matúša, alebo známe speváčky dua Twiins, ktoré majú pre spotrebiteľov reprezentovať skutočné priateľstvá.

„V rámci PR aktivít pracujeme s opinion lídrami, t.j. dvojicami, ktoré predstavujú skutočné priateľstvo. Na Slovensku sme v rámci kampane nadviazali spoluprácu s mediálnym domom Ringier/Azet, v ČR s online divíziou televízie Prima. Okrem týchto médií budeme cieliť predovšetkým na lifestyle v súvislosti s cieľovou skupinou produktu Milka Chips AHOY!,“ povedal k PR komunikácii Filip Švaňa z agentúry PR.Konektor.

Druhá časť kampane ktorej súčasťou sú televízne spoty a bannerová reklama na internete, odštartovala 10. augusta 2015. Nákup mediálneho priestoru zabezpečila mediálna agentúra Aegis Media Slovakia a o kreativitu sa postarala reklamná agentúra Konektor. Celá kampaň potrvá až do 24. augusta.

Pre potreby kampane vznikla aj špeciálna webová stránka www.dvojnasobneneodolatelni.sk , ktorá predstavuje cez príbehy dvojíc ich skutočné priateľstvá. Zároveň funguje aj facebook aplikácia, vďaka ktorej zas môžu užívatelia cez zábavné otázky testovať hĺbku svojho priateľstva.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu