Spoločnosť Mondeléz má vo svojom portfóliu novú čokoládu s cookies pod názvom Milka Chips Ahoy! Uviedla ju na trh prostredníctvom kampane „Dvojnásobne neodolateľní“ z dielne agentúr PR.Konketor a Konektor Social. Kampaň prebieha na Slovensku a v Českej republike.

„Spojením čokolády Milka a sušienky Chips AHOY! vzniklo nerozdeliteľné priateľstvo. A o tom, keď dvaja ľudia bez sebe prakticky nemôžu existovať, zato spolu sú dvojnásobne neodolateľní, je i naša komunikácia. Vybrali sme preto niekoľko dvojíc, ktorých priateľstvo je nedeliteľnou súčasťou ich života i kariéry,“ povedala Veronika Nosková, brand manažérka pre značku Milka.

Cieľom kampane je predstaviť novú čokoládu Milka Chips AHOY! cez emócie v spojitosti so skutočným priateľstvom, ako tým najcennejším čo v živote máme.

Prvá časť kampane odštartovala už 27. júla 2015 a používa nástroje PR a digitálnych médií. Hlavný prvok kampane tvorí dvojica YouTuberov ExploitOda a Matúša, alebo známe speváčky dua Twiins, ktoré majú pre spotrebiteľov reprezentovať skutočné priateľstvá.

„V rámci PR aktivít pracujeme s opinion lídrami, t.j. dvojicami, ktoré predstavujú skutočné priateľstvo. Na Slovensku sme v rámci kampane nadviazali spoluprácu s mediálnym domom Ringier/Azet, v ČR s online divíziou televízie Prima. Okrem týchto médií budeme cieliť predovšetkým na lifestyle v súvislosti s cieľovou skupinou produktu Milka Chips AHOY!,“ povedal k PR komunikácii Filip Švaňa z agentúry PR.Konektor.

Druhá časť kampane ktorej súčasťou sú televízne spoty a bannerová reklama na internete, odštartovala 10. augusta 2015. Nákup mediálneho priestoru zabezpečila mediálna agentúra Aegis Media Slovakia a o kreativitu sa postarala reklamná agentúra Konektor. Celá kampaň potrvá až do 24. augusta.

Pre potreby kampane vznikla aj špeciálna webová stránka www.dvojnasobneneodolatelni.sk , ktorá predstavuje cez príbehy dvojíc ich skutočné priateľstvá. Zároveň funguje aj facebook aplikácia, vďaka ktorej zas môžu užívatelia cez zábavné otázky testovať hĺbku svojho priateľstva.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu