Značka Milka pokračuje v duchu komunikácie „Trúfni si na jemnosť“. V komunikácii s inovovaným sloganom „Jemnosť nájdeš vo vnútri“ zdôrazňuje, že jemnosť sa ukrýva v každom z nás, ale i v samotnej čokoláde Milka. Kampaň pre spoločnosť Modeléz vytvorila reklamná agentúra Wieden + Kennedy Amsterdam, ktorá je zodpovedná za celú kreatívnu stratégiu značky Milka. PR aktivity na Slovensku a v Čechách zastrešuje agentúra PR.Konektor.

“Našim cieľom je zdôrazniť unikátnu kvalitu jemných čokolád z alpského mlieka a prostredníctvom claimu chceme súčasne šíriť ešte viac ako kedykoľvek predtým povedomie o tom, že Milka nás inšpiruje, aby sme odhalili svoju jemnú stránku,“ vysvetľuje stratégiu značky Markéta Kristlová, senior brand manažérka značky Milka.

Ku kampani bola vytvorená i špeciálna micro site www.jemnostnajdesvovnutri.sk, jej nevýhodou je že slovenská kampaň je adaptovaná z tej českej, resp. slovenských spotrebiteľov chce značka osloviť v prvej časti kampane postavou youtubera Ondřeja Sokola, ktorý je ale skôr známy v Čechách, ako na Slovensku. Slovenský spotrebiteľ sa s ním nedokáže „stotožniť“, nie je mu dostatočne známy.

Milka odštartovala kampaň Jemnosť nájdeš vo vnútri - Ondřej Sokol

S adaptovanou kampaňou, mala Milka problém už v minulosti v kampani „Milka zjemňuje šéfov“. V tomto prípade banner, ktorý v spote nesú letiace drony obsahuje český text aj v slovenskej mutácii spotu > pozri

Ale v druhej časti kampane sa stane ambasádorkou značky, v rámci kampane aj slovenská speváčka Celeste Buckingham, ktorá je už dostatočne známa slovenskému publiku.

Súčasťou kampane sú dva spoty, v tom novom vystupuje silák, ktorý v sebe odhalí „jemnú stránku“ a pomôže získať sebavedomie malému chlapcovi. Dej spotu tvorcovia opäť vsadili do alpskej dedinky Lilaberg, ktorá v sebe podľa tvorcov „nesie alpské dedičstvo značky Milka“ (viď. spot hore).

„Nový televízny spot komunikuje hodnoty, ktoré Milka stelesňuje, patrí k nim jednoduchosť, originalita a autentickosť. Spoty so „silákom“ sa vysielajú v Slovenskej republike od 18. apríla do 5. júna,“ dodala Miroslava Labašová PR consultant z agentúry PR.Konektor.

Prvý z dvojice spotov bol nasadený už v období od 28. marca do 24. apríla a jeho stredobodom bol príbeh s malým dievčatkom, ktoré vyberalo spolu s Mamou vhodnú dózu na sušienky Milka. Najviac sa jej pozdáva tá dóza, ktorá vyzerá ako jej deduško, Rakúšan (pôvod značky Milka). Spoločne si potom sušienky vychutnajú. Spot bol nakrúcaný tiež v prostredí alpskej dedinky Lilaberg:

Podstatu novej kampane tvorí digitálna komunikácia, sociálne médiá a PR aktivity. Milka v komunikácii vyzve svojich zákazníkov a fanúšikov, aby zdieľali svoje videá v ktorých prezentujú „jemnosť“.

Súčasťou kampane budú postupne celebrity Ondřej Sokol, Celeste Buckingham a Leoš Mareš. Značka po novom komunikuje nielen na sociálnej sieti Facebook, ale i na Snapchate a Instagrame, ktoré sú blízke skôr mladšej cieľovej skupine.

Aktiváciu nového claimu podporila Milka v Českej republike aj prostredníctvom súťaže Šéfík internetu, ktorá je zameraná na novodobý fenomén youtuberstva a tvorí ju práve spomínaný a v Čechách populárny Ondřej Sokol.

https://www.youtube.com/watch?v=7V3bRMnLBzw

História komunikácie Milka – „jemnosť“

Spot nasadený ešte v roku 2011 predstavil po prvý raz slogan: „Milka – Trúfni si na jemnosť!“ Pozrite:

Pozrite si case study od agentúry Starmedia, ktorá v roku 2012 prezentovala novú stratégiu značky Milka „Trúfni si na jemnosť“:

Komunikáciu v roku 2014 sprevádzali rôzne sprievodné akcie npar. „Trúfneš si na jemnosť? Objímeš ma?“

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu