Značka Milka v aktuálnej valentínskej online kampani vykresľuje emócie vzťahov cez zaľúbené listy, ktoré si v spote čítajú ženy, ktoré spomínajú na obdobie kedy sa zoznámili so svojimi láskami. Prípravu a realizáciu kampane robili agentúry Outbreak a PR.Konektor a o produkciu spotu sa postarala Creative Embassy.

Na špeciálny valentínsky obal praliniek I Love Milka sa dá napísať zaľúbený odkaz pre tvoju lásku. Kampaň tvorí obal, kampaňová microsite www.povedztomilkou.sk/cz, ale i video a online kampaň so sloganom „Nechaj sa inšpirovať – Povedz to Milkou“ s ambasádormi značky Expl0itedom, či Leošom Marešom.

Aktualizované 14.2., pozrite si video s Expl0ited:

„Valentínskou kampaňou chceme tentokrát pomerne širokej cieľovej skupine pripomenúť kúzlo milostných listov napísaných vlastnou rukou, čo je v dnešnej dobe takmer zabudnutá tradícia. Myslíme si, že je to škoda, a preto ju chceme prostredníctvom microsite a osobných príbehov našich ambasádorov oživiť,“ povedala Dominika Bardiovská, manažérka značky Milka pre Českú a Slovenskú republiku.

Prípravu a realizáciu kampane robili agentúry Outbreak a PR.Konektor a o produkciu spotu sa postarala Creative Embassy.

Agentúra Outbreak je za kreatívnym konceptom, tvorbou videa, všetkých vizuálov a poslaním kampane.

,,Prácu sme zahájili novým návrhom obalu, ktorý prináša pre tento ľúbostný odkaz jasne vyznačený priestor. Hlavným nositeľom emócií je online video nazvané Vyznanie od srdca vytvorené v spolupráci s produkciou Creative Embassy. Zachytáva ženy čítajúce reálne listy od svojich partnerov a predovšetkým emócie, ktoré v nich spomienky na listy vyvolávajú,“ približuje Alena Bílková z Outbreaku.

„PR.Konektor zabezpečuje kompletné PR a strategické plánovanie, vrátane zapojenia ambasádorov a celebrít. Na Slovensku chce k návratu písania zaľúbených odkazov osloviť mladšiu vekovú kategóriu pohltenú digitálnym svetom, preto si vybrala ako ambasádorov najznámejšiu dvojicu youtuberov – Expl0iteda a Momu. V Čechách kampaň podporila moderátorka Pošty pre teba Ester Janečková, nepočujúci pár manželov Wiesnerových, youtuber Pedro, a tradične aj Leoš Mareš,“ uviedla Romana Otočková, PR Consultant agentúry PR.Konektor.

Pozrite si vizuály kampane:

Kampaňová microsite Povedztomilkou.sk je určená len mužom „Milé ženy, tento web je určený pre vaše polovičky, tak im ho pošlite a vy sa len nechajte na Valentína príjemne prekvapiť :),“ uvádza.

repro foto microsote povedztomilkou.sk - 2
vizuál microsite
repro foto microsote povedztomilkou.sk - 1
vizuál microsite

Vo vybraných obchodoch dostanú zákazníci k bonboniére I Love Milka do daru prívesok Swarovski. Zoznam predajní je uvedený na kampaňovej microsite.

vizual FB - kampan Povedz to Milkou - privesok Swarovski
FB content
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu