záber z vianočného TV spotu

Vianočný spot režíroval Jean-Pierre Jeunet, autor filmov Amélia z Montmartru, alebo Votrelec: Vzkriesenie. Nový vianočný spot Milky je príbehom s dĺžkou až 1 a pól minúty a predstavuje sen malého chlapca, ktorý sa chce pomocou časostroja preniesť na Štedrý deň 24. decembra.

Spot vytvorila amsterdamská agentúra Wieden + Kennedy. Digitálnu časť kampane vytvorila agentúra Peppermint, nákup médií zastrešila agentúra Carat. Agentúra PR.Konektor realizovala slovenskú časť kampane, ktorej súčasťou sú aj „nákazlivé“ melodické vianočné pesničky Márie Čírovej a veselé animované videá, ktoré oživia kampaň už budúci týždeň.

Príbeh televízneho spotu sa odohráva v rozprávkovej dedinke Lilaberg, ktorej predlohou sa stalo západočeské mesto Loket pre ktoré animátori dotvorili v pozadí Alpy.

„Aby som odviedol skvelú prácu, musím mať dobrý príbeh, ktorý sa mi páči, dotkne sa ma a rozosmeje zároveň. Potrebujem do toho vložiť svoj vlastný štýl a pocit. A to bol prípad natáčania príbehu o Stroji času. Scenár je dobre postavený a sála z neho vianočná atmosféra plná emócií. Malý chlapec, ktorý má dar pre vynaliezanie vecí, magický stroj času a silné puto rodiny. Spolupráca s Milkou a agentúrou Wieden+Kennedy bola skvelá a myslím si, že je to poznať aj v našom spote. Je to jedna z najkrajších reklám, na ktorých som sa podieľal, “ povedal režisér Jean-Pierre Jeunet.

„Kampaň je nasadená v TV, na YouTube a na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. PR a eventovú časť kampane realizuje agentúra PR.Konektor a jej súčasťou sú i krátke vianočné pesničky pripravené a naspievané Máriou Čírovou aj s veselými animovanými videami. Vianočné trhy v Trnave a pred SC Europa v Banskej Bystrici bude zdobiť špeciálny Milka adventný kalendár v nadživotnej veľkosti plný sladkých prekvapení,“ prezradil o kampani Filip Švana, CEO agentúry PR.Konektor.

 špeciálny Milka adventný kalendár v nadživotnej veľkosti plný sladkých prekvapení (zdroj: PR.Konektor)
Vizualizácia – špeciálny Milka adventný kalendár v nadživotnej veľkosti plný sladkých prekvapení (zdroj: PR.Konektor)

„Hlavným symbolom celej kampane je Milka adventný kalendár, ktorý predstavuje očakávania Vianoc od začiatku decembra až do vytúženého Štedrého dňa. Preto sme sa rozhodli ho v nadživotnej veľkosti postaviť v troch českých a dvoch slovenských mestách na vianočných trhoch,“ doplnila Dominika Bardiovská, brand manažérka značky Milka.

„Prostredníctvom animovaných spotov oživíme postavičky z adventného kalendára, ktoré postupne predstavíme vo vianočných pesničkách. Tie pre Milku naspievali Kamil Střihavka a Mária Čírová. Spoty sú určené pre sociálne siete a pobežia aj na vianočných trhoch, “ dodala Dominika Bardiovská.

milka-adventny-kalendar
Milka adventný kalendár (zdroj: PR.Konektor)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu