Vianočný spot režíroval Jean-Pierre Jeunet, autor filmov Amélia z Montmartru, alebo Votrelec: Vzkriesenie. Nový vianočný spot Milky je príbehom s dĺžkou až 1 a pól minúty a predstavuje sen malého chlapca, ktorý sa chce pomocou časostroja preniesť na Štedrý deň 24. decembra.
Spot vytvorila amsterdamská agentúra Wieden + Kennedy. Digitálnu časť kampane vytvorila agentúra Peppermint, nákup médií zastrešila agentúra Carat. Agentúra PR.Konektor realizovala slovenskú časť kampane, ktorej súčasťou sú aj „nákazlivé“ melodické vianočné pesničky Márie Čírovej a veselé animované videá, ktoré oživia kampaň už budúci týždeň.
Príbeh televízneho spotu sa odohráva v rozprávkovej dedinke Lilaberg, ktorej predlohou sa stalo západočeské mesto Loket pre ktoré animátori dotvorili v pozadí Alpy.
„Aby som odviedol skvelú prácu, musím mať dobrý príbeh, ktorý sa mi páči, dotkne sa ma a rozosmeje zároveň. Potrebujem do toho vložiť svoj vlastný štýl a pocit. A to bol prípad natáčania príbehu o Stroji času. Scenár je dobre postavený a sála z neho vianočná atmosféra plná emócií. Malý chlapec, ktorý má dar pre vynaliezanie vecí, magický stroj času a silné puto rodiny. Spolupráca s Milkou a agentúrou Wieden+Kennedy bola skvelá a myslím si, že je to poznať aj v našom spote. Je to jedna z najkrajších reklám, na ktorých som sa podieľal, “ povedal režisér Jean-Pierre Jeunet.
„Kampaň je nasadená v TV, na YouTube a na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. PR a eventovú časť kampane realizuje agentúra PR.Konektor a jej súčasťou sú i krátke vianočné pesničky pripravené a naspievané Máriou Čírovou aj s veselými animovanými videami. Vianočné trhy v Trnave a pred SC Europa v Banskej Bystrici bude zdobiť špeciálny Milka adventný kalendár v nadživotnej veľkosti plný sladkých prekvapení,“ prezradil o kampani Filip Švana, CEO agentúry PR.Konektor.

„Hlavným symbolom celej kampane je Milka adventný kalendár, ktorý predstavuje očakávania Vianoc od začiatku decembra až do vytúženého Štedrého dňa. Preto sme sa rozhodli ho v nadživotnej veľkosti postaviť v troch českých a dvoch slovenských mestách na vianočných trhoch,“ doplnila Dominika Bardiovská, brand manažérka značky Milka.
„Prostredníctvom animovaných spotov oživíme postavičky z adventného kalendára, ktoré postupne predstavíme vo vianočných pesničkách. Tie pre Milku naspievali Kamil Střihavka a Mária Čírová. Spoty sú určené pre sociálne siete a pobežia aj na vianočných trhoch, “ dodala Dominika Bardiovská.
