Viac ako dve tretiny Slovákov a Čechov (68 %) vidia na svojich šéfoch prejavy drsnosti. Podľa prieskumu značky Milka pritom práve drsnosť šéfa má priamy vplyv na ich životnú ne/spokojnosť. Čím drsnejší šéf, tým horšie pre zamestnancov, ale i firmu. Milka sa preto rozhodla nasadiť svoju aktuálnu kampaň Šéfe zjemni.

Vedeli ste, že až 68 % zamestnancov sa pri svojich šéfoch stretáva s drsným prístupom? Nech už ide o extrémny tlak, krik na pracovisku či neschopnosť pochváliť svojich zamestnancov?

Tieto fakty vyplynuli z celorepublikového prieskumu na tému “Akí sú slovenskí šéfovia?”. A spoločnosť Mondeléz sa rozhodla na tom postaviť svoju aktuálnu kampaň pre značku Milka. A uviesť na trh nový produkt s kombináciou chutí čokolády Milka a keksov Oreo.

V Mondeléz veria, „že čokoláda Milka dokáže zjemniť aj toho najväčšieho drsniaka“, zrodil sa preto projekt Šéfe zjemni! Ktorý pracuje na sociálnych sieťach so spájajúcim prvkom –  hashtagom #šéfezjemni.

Cieľom je zapojiť čo najviac ľudí na Slovensku a v Česku a spoločnými silami zjemniť drsných šéfov.

Súčasťou kampane je outdoor, video spoty, PR výstupy a komunikácia na sociálnej sieti ale aj špeciálna mikro stránka trufnisinajemnost.sk. Mediálnym partnerom kampane v Českej republike je Kiss Radio.

„Kampaň beží súbežne v SR aj ČR. Naši kolegovia v ČR majú mediálneho partnera Kiss Radio, na Slovensku je to mediálny dom Ringier Axel Springer Slovakia/Azet, “ doplnil pre masmedialne.info na margo mediálnej spolupráce v kampani Filip Švaňa, managing director z agentúry PR.Konektor, ktorá zabezpečuje PR časť kampane.

„Úlohou agentúry PR.Konektor v kampani Milka je prostredníctvom PR komunikácie dostať do povedomia širokej verejnosti projekt #šéfezjemni. Jeho cieľom je zapojiť čo najviac ľudí na Slovensku a v Česku a spoločnými silami zjemniť drsných šéfov. Práve šéfovia môžu v konečnom dôsledku urobiť náš svet jemnejším. Cieľom spotu je upútať pozornosť na projekt #šéfezjemni a zdôrazniť jeho podstatu. Značka Milka chce aj naďalej motivovať ľudí k jemnosti, preto na www.trufnisinajemnost.sk môžu ľudia vyzývať svojich šéfov k jemnosti a otestovať si svojho šéfa. Návštevníci stránky tu nájdu tiež rozhovory so šéfmi, ktorí boli kedysi „drsní“, ale zjemnili svoje správanie a dnes sú spokojní oni, aj ich podriadení. Nejde o kampaň na konkrétny produkt, ale podporu pozitívneho vnímania a spoločenskej zodpovednosti značky Milka, “ povedal pre masmedialne.info Filip Švaňa z agentúry PR.Konektor.

Milka Oreo
nový produkt Milka Oreo, 250g (zdroj: web Milka)

dislike - zdroj grafiky-pixabay.comKampaň zjavne vznikala primárne pre Českú republiku a iba čiastočne sa tvári ako spoločná aj pre Slovensko, keďže banner, ktorý v spote nesú letiace drony obsahuje vždy len český text. Aj v rámci SK kampane: „Lidé ti vzkazuji: Šéfe, zjemni!“  A ten veru mohli v agentúre, ktorá vyrábala spot viac lokalizovať, a priblížiť ho spotrebiteľom v našom regióne.

Vizitka kampane:
Klient: Mondeléz International, brand Milka
Názov kampane: Šéfe zjemni
PR: PR.Konektor
Microsite + video: Outbreak
Account manager PR: Miroslava Labašová

Porovnajte. Najprv SK a potom CZ video:

Milka v aktuálnej kampani zjemňuje drsných šéfov - obr. 2
záber zo slovenského spotu Milka (reprefoto masmedialne.info)

 

Pozrite si ukážku outdoor kampane s využitím mobilnej TV obrazovky od FlexiTV pred biznis centrami v Brne:

Kampaň #šéfezjemni Brno 9.9.2015 – klient Milka

Uverejnil používateľ Flexi TV – LED obrazovky Streda 9. septembra 2015

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu