záber z TV spotu

Nová kampaň je z dielne agentúry Wieden + Kennedy. Funguje v TV, YouTube, P.O.S., v online prostredí a na sociálnej sieti Facebook. O PR aktivity sa na Slovensku a v Českej republike stará agentúra PR.Konektor.

„Veľkonočnú kampaň značky Milka opäť sprevádza celoeurópska televízna kampaň. Pod spoločným mottom „Všetci za jedného“ posilňuje tímového ducha medzi deťmi pri spoločnom hľadaní ukrytých veľkonočných vajíčok. V reklame vo fiktívnom mestečku nazvanom Lilaberg súťažia deti v hľadaní vajíčok. Tvrdú konkurenciu a rivalitu mezi nimi ukončí až ohrozenie čokoládového zajačika. Aby ho zachránili, musia deti spojiť svoje sily a zapojiť dôvtip a vynaliezavosť. Televízny spot z dielne holandskej agentúry Wieden+Kennedy sa v Čechách a na Slovensku vysiela od marca až do 17. apríla. Spievodné aktivity prebiehajú na sociálnych sieťach, predovšetkým Facebooku a YouTube. Špeciálne aktivity na podporu predaja sezónneho veľkonočného tovaru sú naplánované v spolupráci s obchodným reťazcom Tesco,“ prezradil o kampani Filip Švaňa, riaditeľ agentúry PR.Konektor.

„Využili sme možnosť lokalizovať našu veľkonočnú kampaň a sústredíme sa pritom predovšetkým na podporu v mieste predaja,“ povedala Dominika Bardiovská, manažérka značky Milka pre Českú republiku a Slovensko.

„Rodiny s deťmi nájdu vo vybraných dňoch vo vybraných obchodoch Tesco zábavnú cestu so súťažnými kvízmi. Po splnení všetkých úloh a vyplnení súťažného letáčiku môžu za svoju snahu po súhlase rodičov získať sladkú odmenu v podobe čokoládového veľkonočného zajačika,“ dodáva s tým, že do kampane sú na Slovensku zapojené hypermarkety v Bratislave, Trnave, Nitre, Žiline a Banskej Bystrici.

Mediálny priestor pre reklamné aktivity nakupuje v oboch krajinách agentúra Carat. Aktivity v predajniach zastrešuje lokálna agentúra PPM Factum.

Pozrite vizuál kampane a spot:

zdroj: Milka

Spot:

Milka – Veľká noc 2017

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu