Slovenská pobočka medzinárodnej mediálnej agentúry Mindshare a reklamnej agentúry daren&curtis spojili svoje sily. Cieľom má byť väčšia flexibilita a efektivita pri riešení komunikačných potrieb klientov oboch agentúr. Kooperácia spoločností sa zatiaľ podpísala pod kampaň pre nemeckého giganta v oblasti čistiacej techniky, Kärcher.

Mindshare vytvorila strategické partnerstvo s kreatívcami z daren&curtis - plan
po kliknutí – sa info grafika zväčší

Partnerstvo vzniklo z dôvodu potreby prepojenia kreativity so stratégiou. Kooperácia je odpoveďou na požiadavky trhu a inovácií. V čase moderných technológií je dôležité byť o krok vpred a robiť veci ešte lepšie a efektívnejšie. Klienti vďaka tomuto partnerstvu môžu dostať kompletné marketingové poradenstvo, stratégiu a kreativitu v jednom.

Mindshare vytvorila strategické partnerstvo s kreatívcami z daren&curtis-Jakub Cech-daren&curtis
Jakub Čech, daren&curtis

„My v daren&curtis sme hrdí na to, že dokážeme našim klientom prinášať inovatívne riešenia a špičkovú kreatívu, ktorá dodáva ich kampaniam nový rozmer. Pri našej práci využívame inšpiráciu a marketingové trendy zo zahraničia, ktoré fungujú. Dokážeme plne pochopiť potreby klientov, pomáhame im budovať značky podľa ich vízií a získavať nových zákazníkov. Tak ako v živote aj v marketingu platí, že je úžasné, keď máte po boku silného partnera, ktorý dokáže zachytiť aktuálne dianie vo svete médií. Práve tak vznikla vzájomná harmónia a pochopenie so silným partnerom Mindshare,“ tvrdí Jakub Čech, CEO daren&curtis na margo novej spolupráce v mediálnych vodách.

Mindshare vytvorila strategické partnerstvo s kreatívcami z daren&curtis-Richard Kopunik - Mindshare
Richard Kopunik, Mindshare

Podobne to vníma i druhá strana, na čele s CEO Mindshare, Richardom Kopunikom. „V Mindshare veríme, že všetko sa začína a končí v médiách. Schopnosť zachytiť kľúčové zmeny a reagovať na ne v správnom čase odlišuje úspešné značky od neúspešných. Staré modely už neplatia. Úspech znamená nájsť odvahu prekročiť hranice možného.“ Dôležité podľa neho je práve prispôsobenie sa nárokom trhu.  „Našou odpoveďou je adaptívny marketing. Chceme prinášať našim klientom tie najefektívnejšie komunikačné riešenia. Či už ide o malú digitálnu kampaň alebo komplexný projekt so zapojením všetkých dostupných mediálnych nosičov, práve silný kreatívny partner, ako daren&curtis, nám pomôže naplniť naše ambície.“

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu