repre foto: autobible.cz

Vydavateľstvo Mladá fronta rozšírilo svoju Online divíziu o nový projekt a spúšťa nový automobilový portál, ktorý chce priniesť okrem informácií o automobiloch priniesť aj testy, porovnania a recenzie nových a jazdených automobilov.

„Sme nový projekt, personálne však staviame na skúsených redaktoroch s bohatou praxou v tlačených i online médiách,“ povedal šéfredaktor Autobible.cz Jiří Červenka.

Redakčný tím bude tvoriť aj Lukáš Dittrich a Dalibor Žák. Cieľom redakcie je tvoriť unikátny a čitateľsky atraktívny obsah.

„Najzaujímavejšie materiály z Autobible.cz sa budú pravidelne objavovať aj v týždenníku Euro a na webe Euro.cz,“ doplnil riaditeľ divízie Euro Michal Půr.

Mladá fronta nedávno kúpila online projekty od spoločnosti Extra Publishing (Cnews.cz) a od spoločnosti Net Income (VideaČesky.cz, Raketka.cz, HryProDívky.cz, Stáhnu.cz, MůjSoubor.cz, Flek.cz).

Vydavateľstvo Mladá fronta má ale tiež vlastné projekty – spravodajské a ekonomické weby Euro.cz, Euro24, Finance.cz, Profit.cz, Zdraví.Euro.cz, CoChceš.cz, Kniha.cz a weby pre fanúšikov a zábavu Edna.cz, Wot.cz a NaSvah.cz.

Vlajkovou loďou vydavateľstva Mladá fronta je v súčasnosti ekonomický týždenník Euro, po tom ako František Savov, majiteľ vydavateľstva Mladá fronta odpredal viaceré tituly vydavateľstvu Czech Media Invest Patrika Tkáča (J&T) a Daniela Křetínského (EPH).

Vydavateľstvo Czech Media Invest akvizíciou od vydavateľstva Mladá fronta v júni 2016 získalo denník E15, ale i ďalšie známe tituly vydavateľstva, ako Strategie a Strategie.cz, Živé.cz, Mobilmania.cz, F.O.O.D. a ďalšie, ako informoval o akvizícii český portál Médiář.cz.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu