Skupina Pernod Ricard, jeden z lídrov globálneho trhu s alkoholickými nápojmi, spustila prvú mobilnú aplikáciu presadzujúcu zodpovednú a umiernenú konzumáciu alkoholu.

Táto aplikácia bola pripravená pri príležitosti celosvetového „zodpovedného“ eventu Responsib’ALL Day, do ktorého sa zapojilo viac ako 19.000 zamestnancov skupiny Pernod Ricard po celom svete vrátane tímu Pernod Ricard Slovakia.

Mobilná aplikácia Wise Drinking je zadarmo dostupná v 37 jazykoch vrátane slovenčiny pre inteligentné zariadenia s iOS a Android >> pozri

 

Spotrebitelia si vďaka tejto aplikácii môžu analyzovať a vyhodnotiť vlastnú konzumáciu alkoholu – appka rozlišuje typy alkoholických nápojov (víno, tvrdý alkohol a ďalšie), množstvo skonzumovaného alkoholu, váhu, vek a pohlavie konzumenta.

Aplikácia tiež umožňuje dlhodobé zaznamenávanie konzumácie alkoholu po dobu 4 týždňov, pomocou lokalizačného systému vyhodnotí zadané údaje aj podľa platných miestnych zákonov a konzumentovi poradí s výberom dopravného prostriedku.

 

Skupina Pernod Ricard sa v rámci svojej CSR stratégie dlhodobo venuje zvyšovaniu povedomia o rizikách nadmernej konzumácie alkoholu a akcia Responsib’ALL Day je každoročne vyvrcholením týchto CSR aktivít.

Spoločnosť Pernod Ricard Slovakia, ktorá je súčasťou nadnárodného koncernu Pernod Ricard, v súčasnosti distribuuje viac ako 30 známych svetových značiek alkoholu.

Patrí medzi nich napr. Becherovka, Becherovka Lemond, Absolut, Ballantine´s, Jameson, Havana Club, Beefeater, Chivas Regal, Martell, Olmeca, Kahlúa, Malibu, Jacob´s Creek, Graffigna, Champagne Mumm, Perrier-Jouët, prémiový likér Cordial, aperitív KV 14 a mnohé ďalšie.

Zdroj: Media & Communication Consulting

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu