„Hra pomôže vytvoriť najväčšiu svetovú databázu údajov o orientačnej kapacite mozgu a priestorovom povedomí zdravých ľudí. Je špeciálne navrhnutá tak, aby posunula vedecké chápanie priestorovej orientácie človeka, ktorá s problémom demencie úzko súvisí,“ uviedla spoločnosť Slovak Telekom. Príprava projektu trvala viac ako rok, na kreatíve sa podieľala reklamná agentúra Saatchi & Saatchi London.

„Vnímame to ako medzinárodné ocenenie našej dlhoročnej snahy o inovatívny prístup ku komunikácii. Zaujímavosťou je, že idea, hra a aj samotná kampaň boli testované práve na Slovensku,“ povedala senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Telekomu Drahomíra Juríková.

repre foto Sea Hero Quest landing page

Sea Hero Quest je prvá mobilná hra na svete, ktorá môže pomôcť vedcom pri výskume demencie. Je navrhnutá tak, aby posunula vedecké chápanie priestorovej orientácie človeka. Ako súčasť marketingovej komunikácie hry bola vytvorená aj špeciálna landing page www.seaheroquest.com/sk.

Sea Hero Quest - vizual printu
Sea Hero Quest – vizuál printu (zdroj: Slovak Telekom)

Hru tvorí príbeh chlapca, ktorý sa rozhodne zachrániť spomienky svojho otca. Úlohou hráča je navigovať svoju loď do cieľa.

„Navigácia a schopnosť orientovať sa v priestore predstavujú základ pre zber dát potrebných na vytvorenie nových diagnostických testov demencie,“ uviedla spoločnosť. Lieky na jej liečbu zatiaľ neexistujú.

Slovak Telekom sa prezentuje aj touto aktivitou, ako spoločensky zodpovedná firma. V minulosti podporoval napr. nepočujúcich v kampani Mobilný pedagóg. Čítaj viac.

„Sme presvedčení, že ako jeden z najväčších operátorov v Európe máme zodpovednosť neustále nachádzať nové spôsoby, ako využiť možnosti technológií a inovácií pre zlepšenie života ľudí,“ dodala Drahomíra Juríková.

Pozrite si krátke video o pozadí vzniku hry:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu