Práve v týchto dňoch štartuje nový mobilný operátor 4KA svoju reklamnú kampaň s vianočným motívom.

„Aj v decembri chceme zvýrazňovať výhody 4ky, ktorými sú jednotná cena minúty volania, SMS a 1 MB dát za 4 centy. Zároveň plánujeme promovať náš nový produkt 4G GIGA PLUS, ktorý sme dnes spustili. Súčasťou komunikácie sú aj Vianoce bez reklám na TV JOJ, ktoré sme sa rozhodli podporiť, “ povedal pre Masmediálne.info Tomáš Stupavský,  špecialista pre vzťahy s médiami skupiny SWAN, a.s..

4KA je nový mobilný operátor, ktorý ako štvrtý v poradí vstúpil na Slovenský trh 5. októbra s dumpingovou ponukou – s jednotnou cenou volaní, textových správ a dátového pripojenia 1MB za 4 centy a svoje služby ponúka prostredníctvom pobočiek Slovenskej pošty.

„V prvej etape sa chceme zamerať na súčasných zákazníkov SP a v budúcnosti samozrejme chceme oslovovať aj iných klientov a segmenty, významný potenciál vidíme aj u mladých ľudí. Mobilné telekomunikačné služby plánujeme spájať s ďalšími našimi produktmi a službami, čím vytvoríme atraktívne a od konkurencie odlišné balíky služieb,“ povedal Tomáš Drucker, generálny riaditeľ Slovenskej pošty.

Súčasťou vianočnej kampane 4ka je i komunikácia nového produktu, ktorý mobilný operátor zaviedol do svojej ponuky pod názvom 4G GIGA PLUS.

Nový dátový balík v cene 4 eurá ponúka 1GB dát na mobilné surfovanie na obdobie 30 dní bez ohľadu na to v akej sieti mobilného operátora sa užívateľ v čase prístupu na  mobilný internet nachádza. Nový balík tak rozširuje aktuálnu dátovú ponuku nového operátora.

„Naše služby sú už dostupné na viac ako 99 percentách územia Slovenska. Čo sa týka našej vlastnej LTE siete, máme v pláne do Vianoc pokryť až 50 percent územia krajiny. Produkt vznikol ako reakcia na veľký dopyt našich zákazníkov, ktorí často využívajú internet a nechcú sledovať v akej sieti sa práve nachádzajú. Len za uplynulý mesiac stúpol počet tých, ktorí dátujú o 40%, “ povedal pre Masediálne.info Tomáš Stupavský,  špecialista pre vzťahy s médiami skupiny SWAN, a.s.

„Kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou ROLAND TORSTEN ADVERTISING, ktorá pripravila aj vianočné vizualizácie. Reklamná kampaň sa bude objavovať v printových médiách, v televíznych reklamách (JOJ, Markíza), aj v rámci out of home a online reklamy, “ doplnil pre Masmediálne.info Tomáš Stupavský,  špecialista pre vzťahy s médiami skupiny SWAN, a.s.

Konkurenčnému operátorovi O2 sa nedávno nepáčila reklama nového operátora 4KA a podal sťažnosť na Radu pre reklamu, keďže sa nebol spokojný s tvrdením, ktoré používa v komunikácii 4ka  „Dobite a užívajte si kredit, ktorý už viac neprepadne.“ Rada pre reklamu však sťažnosť zamietla s odôvodnením:

„Podmienky ponuky nie sú komunikované nezrozumiteľne ani viacvýznamovo, ale sprostredkúvajú jasnú a zrozumiteľnú informáciu, ktorá je v súlade s tvrdením, voči ktorému namieta sťažovateľ,“ povedala Mária Tóthová Šimčáková, predsedníčka komisie Rady pre reklamu.  Čítajte viac.

Pozrite si vizuály printov vianočnej kampane:

4ka - vianocna kampan 2015 - obr. 2
zdroj: SWAN
4ka - vianocna kampan 2015 - obr. 1
zdroj: SWAN
4ka - vianocna kampan 2015 - obr. 3
zdroj: SWAN
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu