Nový smartphone O2 Phone, prezentovaný sloganom „Čerstvý nádych nových technológií od O2“, ktorý spoločnosť predstavila svojím zákazníkom a ktorý má i špeciálnu micro site www.phone.o2.sk reálne neexistuje. Správu som doplnil o info od Maru Mitlikovej z reklamnej agentúry TRIAD Advertising.

Spoločnosť O2 Slovakia nachytala svojich zákazníkov na prvého apríla v duchu „tone of voice“ svojej komunikácie značky O2.

Uvedenie nového O2 Phone operátor avizoval na Facebooku už 31. marca a potom 1. apríla ho predstavil na prvej a zároveň i poslednej fotografii. Operátor ho komunikoval ako „Exkluzívne zariadenie od O2“:

reprefoto fcb O2 Slovakia 1. april 2016 O2 Phone

Mobilný operátor potom vyzýval ľudí, ktorí sa už nechali nachytať, aby link na špeciálny web posielali aj ďalej svojim známym. Celkovo sa nachytalo až 4 825 ľudí :)

Klobúk dolu pred odvahou spoločnosti O2, keďže sú i zákazníci, ktorí mohli vnímať žart nesprávne a prank mohol vypáliť pre spoločnosť a značku kontraproduktívne, keďže skvelý O2 Phone si zákazníci reálne zakúpiť nemohli.

Spoločnosť O2 ale v rámci micro site O2 Phone zákazníkov navigovala tlačidlom „Chcem nový telefón“ na svoj e-shop, kde si mohli vybrať z veľkej ponuky zariadení.

Koľkí to ale naozaj využili nevieme.

Mobilný operátor O2 mal v ponuke skvelý smartphone O2 Phone - obr. 2

„S O2 spolukomunikujeme na Facebooku už vyše 2 rokov a aj táto minikampaň k 1. aprílu je ukážka toho, že je to klient, ktorý sa nebojí výziev, berie veci s nadhľadom a vtipne. Na Facebooku sa snaží svojim fanúšikom prinášať nielen novinky zo sveta technológií, špičkový zákaznícky servis, ale aj chvíľku na vypnutie a zasmiatie sa. Jednou z posledných vychytávok je napríklad séria vtipných meme obrázkov s Matejom Tóthom, majstrom sveta v rýchlochôdzi a tvárou bežeckých aktivít O2, ktoré sa objavujú namiesto odpovedí na otázky fanúšikov,“ povedala pre Masmediálne.info Maru Mitlikova, executive director TRIAD-u.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu