Mobilný operátor spustil novú kampaň v spolupráci s Ligou za duševné zdravie

Presne pred šiestimi rokmi vstúpila na slovenský trh 4ka. Priniesla cenovo dostupné nové paušály s desiatkami gigabajtov mobilných dát a ako vôbec prvý mobilný operátor uviedla aj nekonečné dáta v mobile. Dnes dosahujú nekonečné produkty vo 4ke viac ako nadpolovičný podiel predaných paušálov. Najmladšieho a jediného slovenského operátora si pritom vybralo už viac ako pol milióna aktívnych zákazníkov a tento podiel každým dňom neustále rastie.

Mobilný operátor 4ka odštartuje spoluprácu s Ligou za duševné zdravie kampaňou Robím chyby a je mi to 4. Operátor podporí komunikáciu tém Ligy za duševné zdravie, ktorá vysvetlí, prečo je z hľadiska duševného zdravia autenticita prežívania a schopnosť pomenovať chyby a emócie s nimi spojené jedným zo základných parametrov pocitu psychologického bezpečia jednotlivcov aj komunít.

4ka zároveň poskytne Lige marketingovú podporu v objeme 25% zakontrahovaného reklamného priestoru v OOH a cez osobitný spot v online priestore.

Podľa aktuálneho prieskumu AMI Digital Index 2021 len 2 percentá Slovákov nemajú účet na sociálnych sieťach, pričom Sociálne siete si každý deň prezerá až 97 percent mladých vo veku 15-29 rokov. Priemerne trávia ľudia na sociálnych sieťach 3 hodiny denne a u mladých ľudí to môže byť viac ako dvojnásobok. Pričom sociálne siete slúžia nie len na kontakt s blízkymi, ale aj na zábavu a tiež ako zdroj informácií.

„Naša spoločnosť je vedená k výkonu, vykazovaniu výsledkov pred sebou aj spoločnosťou. Poznáme krajiny, kde nie je problémom padnúť, ale nevstať, pričom v našich končinách sa už aj zakopnutie či prehra považuje za čosi fatálne. Ja sa teším že 4ka vstúpila do tejto témy, lebo je dôležité, aby sa firmy angažovali a pomáhali tento postoj meniť. Potrebujeme naozaj hovoriť o tom, že chyby sú prirodzenou súčasťou nášho bytia a učia nás, spúšťajú novú kreativitu, a vďaka chybám získavame nový priestor na nové nápady myšlienky a v konečnom dôsledku nás učia byť ľudskejšími, chápavejšími a tolerantnejšími k sebe navzájom,“ dodáva riaditeľ Ligy za duševné zdravie Martin Knut.

„V pripravovanej kampani chceme poukázať na to, že robiť chyby je ľudské a posúvajú nás dopredu a naopak nezdravý je tlak vyvíjaný na umelú dokonalosť a bezchybnosť. Sociálne médiá vytvárajú nezdravú ilúziu krásneho sveta bez vád, ktorý je ale často výsledkom reality upravenej množstvom filtrov. Najmä mladí ľudia ale tejto predstave podliehajú a to, že sa sami necítia byť vhodní do tohto sveta vedie k nárastu úzkosti a ďalších duševných problémov. Aj preto ich chceme motivovať, aby boli sami sebou. Aby sa postavili tomuto tlaku a povedali si – je mi to 4,“ vraví marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu