Všetky tri vydania Televíznych novín boli v stredu jednotkami na trhu, nad konkurenciou zvíťazila aj podvečerná kulinárska šou Bez servítky.

Modré z neba si na obrazovkách televízie Markíza udržalo pozíciu najsledovanejšieho programu dňa aj v stredu 5. júna 2013. Posledné vydanie obľúbenej rodinnej relácie v tejto televíznej sezóne pritiahlo k obrazovkám 759-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Modré z neba rating 11,4 %, trhový podiel 33,3 % a výrazne predstihlo konkurenčný akvizičný seriál. Relácia zabodovala najmä medzi mladými ženami 15-24 (share 41,9 %) a v Prešovskom kraji 12-54 (share 44,6 %).

Na jeseň 2013 vstúpi emotívna relácia o plnení snov s moderátorom Vilom Rozborilom už do svojho šiesteho roku vysielania.

TV Markiza-Modré z neba - foto
Vilo Rozboril, Modré z neba, TV Markíza

Druhou najsledovanejšou reláciou dňa boli v stredu Televízne noviny. Nielen informácie o povodňovej situácii na Slovensku vyhľadávalo na obrazovkách televízie Markíza 718-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny rating 11,1 % a trhový podiel 40,0 %. Obzvlášť uspeli medzi ženami 35-44 (share 44,1 %), ako aj V Prešovskom (share 44,6 %) a Trnavskom (share 50,8 %) kraji a v cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov (share 48,3 %) v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Zvýšený záujem divákov o spravodajstvo sa prejavil aj v prípade popoludňajších Prvých Televíznych novín (share 31,3 % v 12-54) a Nočných Televíznych novín (share 30,0 % v 12-54), ktoré boli v čase vysielania jednotkami na trhu.

Nad novinkovou súťažou konkurenciou zvíťazila kulinárska šou Bez servítky, gurmánske špeciality víťazky novej éry SuperStar Sabiny Křovákovej zaujali najmä mladé ženy 15-24 (share 43,1 %).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 35,7 %) aj v prime-time (share 38,7 %).

Zdroj: TV Markíza

REKLAMAadv.: