repro foto: joj.sk

Topspeed.sk je najväčší a najsledovanejší nezávislý motoristický online magazín na Slovensku. Patri do TOP 5 magazínov v tejto branži. Všetky väčšie médiá sú súčasťou veľkého vydavateľstva, ale Topspeed.sk funguje už 11 rokov ako projekt nadšenca pre motorizmus Maroša Čabáka, ktorý pracuje i ako inštruktor v motoristickej SuperDrive akadémii.

„S joj.sk máme momentálne skúšobnú spoluprácu s perspektívou dlhodobej spolupráce. Začala sa v novembri 2019. Ide o obojstranne výhodné partnerstvo, nedošlo k žiadnej akvizícii,“ prezradil pre Mediahub.sk Maroš Čabák, vydavateľ a šéfredaktor Topspeed.sk

„Pravidelne na našich weboch rozširujeme content vhodný aj pre mužskú cieľovú skupinu. Veľmi dobre nám fungujú samotné mužské stránky – miestopremuza.sk a športová internetová televízia huste.tv, skvelo sa dari projektu Oktagon a s Neruda production pripravujeme na január 2020 aj úplne nový formát zameraný na mužský štýl. K tomuto sme na konci roka pridali obsah, ktorý prináša mužom na stránkach joj.sk aj vychytávky a aktuality zo sveta motorov. TopSpeed považujeme za kvalitný obsah s vhodným cielením na našich mužov a tešíme sa, že sme sa dohodli na spolupráci,“ povedal pre Mediahub.sk Roman Neuschl, riaditeľ Úseku Nových médií JOJ Group.

Motoristický portál Topspeed.sk už niekoľko rokov spolupracuje i s konšpiračným webom hlavnespravy.sk. „S webom hlavnespravy.sk spolupracujeme tiež na podobnej báze. Tiež preberajú náš obsah, lebo sa im páči čo a ako robíme. Rovnako však náš obsah berie aj hnonline.sk, autobazar.eu, noveauto.sk, spotreba.sk a ďalšie weby. Nejde o nič iné, len o snahu dostať náš obsah čo najväčšiemu publiku. Pre nás sú to biznisové príležitosti, sme apolitický. Tvoríme kvalitný a pestrý obsah. V pretlaku množstva správ, nových webov, sociálnych sietí je cieľom dostať našu tvorbu väčšiemu publiku, nie len „autičkárom“, ale vôbec ľudom, ktorých sa motorizmus dotýka. Je za tým zvyšovanie návštevnosti, znalosti značky, povedomia. S väčšinou z týchto webov je za tým aj špecifický biznis model. V každom prípade je to obojstranne výhodná spolupráca,“ uviedol pre Mediahub.sk Maroš Čabák.

„Pár mesiacov po vzniku dennikn.sk sme boli dohodnutí aj na spolupráci s nimi, no nedošlo k realizácii preto že ich podmienkou bolo, aby sme sa stali súčasťou ich „skupiny“ a náš web mal byť ich subdoménou, čo pre nás bolo neprijateľné. Rovnako sme takmer do konca dotiahli spoluprácu aj s portálom dobrenoviny.sk. Z toho je zrejmé, že naša ochota a snaha spolupracovať s webmi, ktoré by mohli mať o informácie z auto oblasti záujem je len a len obchodná, nie je za tým nič viac,“ doplnil Čabák.

Na platforme YouTube je Topspeed.sk druhý najväčší motoristický kanál na Slovensku s počtom 57-tisíc odberateľov za portálom Garáž.tv, so 100-tisíc odberateľmi, ktorý sa venuje ale len tvorbe videí. Vedie ho bývalý motoristický novinár SME Rastislav Chvála so svojím tímom.

Topspeed.sk podľa štatistík z Google Analytics dosahuje čítanosť až 20-tisíc návštev denne a 700-tisíc mesačne. Články nájdete i na Google News, ktorý tvorí jednu tretinu, až jednu polovicu návštev webu. Vďaka spolupráci s joj.sk je predpoklad, že tieto čísla budú rásť.

V septembri 2019 redakciu posilnil Vašo Lipavský, veľké meno v auto-moto branži novinárov, má 20 ročnú prax, predtým pôsobil ako zástupca šéfredaktora v magazíne Auto Moto Šport a na portáli auto.pravda.sk.

V septembri 2018 prešiel web Topspeed.sk redizajnom, ktorý vytvoril dizajnér Erich Hajduk. Redakciu v tom čase posilnil i známy moderátor Alex Štefuca, ktorý predtým pôsobil v Rádia Aktual, či v Rádiu Vlna.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu