iab_slovakia_mini_banner

NAI Network Advertising Initiative
Kooperujúca skupina inzerentov reklamujúcich na internete, ktorá stanovila princípy ochrany súkromia
v súlade s Federálnou Obchodnou komisiou. NAI poskytuje zákazníkom vysvetlenia z oblasti
internetovej reklamy a možnostiach jej využitia, ako aj o možnosti ovplyvňovania zákazníkov
prostredníctvom internetu. Pozri www.networkadvertising.org.

Net TV
Televízny prijímač, ktorý je možné pripojiť k internetu. Zväčša výrobca integruje do televízora
špeciálny káblový prijímač, ktorý umožňuje pripojenie k internetu cez telefónnu linku.

Netiquette (Internetová etika)
Termín určený na označenie neformálnych pravidiel správania na internete.

Newsgroup (Diskusné skupina)
Elektronický spravodaj venovaný užívateľom na komunikáciu určitej tému a je prístupný pre každého,
kto o to prejaví záujem. Len malé množstvo takýchto skupín povoľuje publikovanie reklamy.

Non-registered user (Neregistrovaný užívateľ)
Užívateľ, ktorý navštívi webovú stránku a rozhodne sa nezaregistrovať, prípadne registrácia nie je od neho
požadovaná. Neuvedením registračných informácií sa môže užívateľovi zabrániť prístup na časť stránky.

Nonqualifying page impressions
Zobrazenia stránky, ktoré by mali byť vyradené zo záznamov o návštevosti a iných meraní. Takými
zobrazeniami sú napr: neúspešný prenos vyžiadaných dokumentov, úspešný prenos vyžiadaných
dokumentov na webového robota alebo spidera a/alebo stránka pozostávajúca z rámcov (Frame).
Pozri Rámce.

Slovník internetovej reklamy zostavila  IAB Slovakia.

REKLAMAadv.: