zdroj: ADMA

Registrácia prác do Digital PIE 2020 je uzatvorená. Do súťaže pre digitálnych marketérov sa prihlásilo spolu 44 agentúr so 147 prácami.

Z prihlásených agentúr bolo 15 členov ADMA, 6 zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia a 23 nezávislých digitálnych agentúr.

Súťaž Digital PIE už po štvrtý raz organizuje Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) spoločne s organizátorom RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz.

Aj v tomto roku je ich partnerom združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION.

Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektmi za uplynulý kalendárny rok.

Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie na Slovensku. Adaptácie zahraničných projektov budú zaradené do súťaže len vtedy, ak je jednoznačne preukázaný prínos slovenskej agentúry alebo autora a projekt bol určený aj pre slovenský trh.

Digital PIE má opäť tri kategórie:
• Performance – výkon kampaní
• Idea – originalita nápadu
• Execution – spracovanie nápadu

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia prichádza so špeciálnym ocenením DIGITAL MEDIA SOLUTION, ktorého cieľom je oceniť a zviditeľniť inovatívne, hodnotné a úspešné digitálne mediálne riešenia z oblasti slovenského digitálu.

Počas nasledujúcich 2 týždňov bude prebiehať zasadnutie Špecializovanej poroty, ktorá má za úlohu vytvoriť tzv. longlist, t.j. odporúčané práce pre Kmeňovú porotu. Tá následne vytvorí shortlist a udelí Nominees a Digital PIEs.

Odovzdávanie cien Digital PIE a afterparty sa uskutoční 6. marca 2020.

Pozrite si minuloročné víťazné práce > Digital PIE 2019

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu