Registrácia prác do Digital PIE 2020 je uzatvorená. Do súťaže pre digitálnych marketérov sa prihlásilo spolu 44 agentúr so 147 prácami.
Z prihlásených agentúr bolo 15 členov ADMA, 6 zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia a 23 nezávislých digitálnych agentúr.
Súťaž Digital PIE už po štvrtý raz organizuje Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) spoločne s organizátorom RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz.
Aj v tomto roku je ich partnerom združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION.
Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektmi za uplynulý kalendárny rok.
Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie na Slovensku. Adaptácie zahraničných projektov budú zaradené do súťaže len vtedy, ak je jednoznačne preukázaný prínos slovenskej agentúry alebo autora a projekt bol určený aj pre slovenský trh.
Digital PIE má opäť tri kategórie:
• Performance – výkon kampaní
• Idea – originalita nápadu
• Execution – spracovanie nápadu
Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia prichádza so špeciálnym ocenením DIGITAL MEDIA SOLUTION, ktorého cieľom je oceniť a zviditeľniť inovatívne, hodnotné a úspešné digitálne mediálne riešenia z oblasti slovenského digitálu.
Počas nasledujúcich 2 týždňov bude prebiehať zasadnutie Špecializovanej poroty, ktorá má za úlohu vytvoriť tzv. longlist, t.j. odporúčané práce pre Kmeňovú porotu. Tá následne vytvorí shortlist a udelí Nominees a Digital PIEs.
Odovzdávanie cien Digital PIE a afterparty sa uskutoční 6. marca 2020.
Pozrite si minuloročné víťazné práce > Digital PIE 2019
(ts)