Festival reklamy Golden Hammer vznikol v roku 1994 ako lokálny projekt v Lotyšsku. Získal si rešpekt a od roku 1999 funguje s medzinárodnou účasťou. Profesionáli v oblasti marketingovej komunikácie 3. júna súťažili celkom v 13-tich kategóriách Film, Print, Outdoor, Radio, Interactive, Design, Promo & Activation, Direct, Campaigns, Media, PR, Craft and Social.

Z pôvodne nominovaných slovenských agentúr uspela a najvyššie ocenenie Zlaté kladivo a aj čestné uznanie (Diploma) získala agentúra Zaraguza za kampaň Fofola pre klienta Kofola ČeskoSlovensko a ďalšie najvyššie ocenenie Zlaté kladivo i agentúra Wiktor Leo Burnett za kampaň PlayDowJones/Hudba vs. Burza pre klienta J&T Banka.

„Vďaka zisku ďalšieho ocenenia aj v kategórii “Social network solutions” si z finále odnášame najviac bodov zo slovenských agentúr a tešíme sa, že sa Fofola páči aj porotcom z UK, Nemecka, Nórska, Dánska, Švédska, Švajčiarska… v také ocenenie konceptu sme za hranicami ani nedúfali,“ uviedla agentúra Zaraguza.

Strieborné kladivo a čestné uznanie si odniesla agentúra Made by Vaculik za prácu Najčerstvejší citylight pre klienta Tesco.

Čestné uznanie za svoje práce získala agentúra Effectivity powered by Publicis pre klienta Stada a agentúra Triad pre klienta O2 Slovakia.

„Diploma z Golden Hammer je niečo ako bronzové ocenenie a veľmi sa z neho tešíme. Boli sme v príjemnom napätí, či sa nám podarí uspieť v silnej konkurencii agentúr z celej Európy a vyšlo to! Po shortliste na PIAF Awards 2016 a prvej najvyššej známke tohto roka v Hodnotení Stratégií máme radosť, že O2 kampaň Rozprávajme sa viac skončila nielen so skvelými výsledkami čo sa imidžových atribútov týka, ale získala aj takéto cenné kreatívne uznanie. Je to pre nás príjemná čerešnička na torte skvelej kampane, ktorú pripravovať bol neuveriteľný challenge pre nás aj pre marketérov z O2, keďže gro kampane bežalo iba v online, bez televízie. Ľudia v O2 sa nebáli to skúsiť, my tiež nie a vyplatilo sa to :),“ povedala pre Masmediálne.info výkonná riaditeľka agentúry Triad Advertising Maru Mitlíková.

„Pre nás je diplom cennejší o to viac, že na jeho začiatku bolo zadanie na bežný farmaceutický leták. Produktový headline, fotka z imagebanky a rozpis účinkov. Nášmu klientovi STADA sme ale navrhli nový druh letáku, ktorý mu ušetril rozpočet a planéte zasa tony papiera. Z takejto práce máme veľmi dobrý pocit. A úprimne, sme radi, že medzinárodná cena sa dá ešte získať aj obyčajným letákom, ktorý slúži,” povedal pre Masmediálne.info Creative director agentúry Effectivity powered by Publicis Peter Rajčák.

Pozrite si všetky ocenené slovenské práce a vizitky kampaní:

logo Golden Hummer

Kampaň Fofola od agentúry Zaraguza

Získala Zlaté kladivo v kategórii Kampaň (integrated multi-platform campaign) a Čestné uznanie (Diploma) v kategórii Digital (social network solutions):

Case study:

Vizitka kampane:
Agency: Zaraguza
Client: Kofola ČeskoSlovensko
Production agency: Alien Studio
Creative director: Michal Pastier
Creative director: Igor Majkút
Copywriter: Jaroslav Vígh
Copywriter: Jan Marcinek
Copywriter: Maroš Hamorský
Copywriter: Mirka Biel
Art director: Juraj Šútovec
Graphic designer: Tomáš Škarba
Graphic designer: Kristína Mazáková
Graphic designer: Andrej Nemček
Strategy director: Juraj Pobjecký
Director: Martin Vančo
Director: Igor Majkút
Account manager: Andrej Medveď

logo Golden Hummer

Kampaň PlayDowJones/Hudba vs. Burza od agentúry Wiktor Leo Burnett

Získala Zlaté kladivo v kategórii Media (special events & stunt/live advertising):

Case study:

Vizitka kampane:
Agency: Wiktor Leo Burnett
Client: J&T Bank
Product/service: Investments
Creative director: Stefan Andrejco
Art director: Stefan Andrejco
Copywriter: Martin Keder
Copywriter: Andrej Hlavacka
Copywriter: Vladimir Lefik
Designer: Balasz Szarka
Designer: Akasha Visualstation
Music composition: Dalibor Kocian/Stroon
Account manager: Klaudia Benkovska
Programmer: Digita.sk
Strategy director: Vladimir Lefik
Website: www.playdowjones.com

logo Golden Hummer

Kampaň Najčerstvejší citylight od agentúry Made by Vaculik

Získala Strieborné kladivo v kategórii Outdoor a Čestné uznanie v kategórii Kampaň (integrated digital campaigns):

 Vizitka kampane:
Agency: MADE BY VACULIK
Client: Tesco
Creative director: Boyo Dohnal
Art director: Jakub Gerhardt
Art director: Tomáš Krajčík
Copywriter: Petra Števonková
Strategy director: Lukáš Švaro
Account manager: Pavol Schejbal

Kampaň Slová, ktoré robia radosť od agentúry Triad Advertising

Získala Čestné uznanie v kategórii Direct (digital/social):

Case study:

Vizitka kampane:
Agency: TRIAD Advertising
Client: O2 Slovakia
Account director: Maru Mitlikova
Art director: Marek Barančík
Copywriter: Juraj Stehlík
Creative director: Vlado Kurek
Creative director: Martin Woska
Developer: Roman Janajev
Developer: Alena Červeňanská

Kampaň Beauty Kolagen (naťahovací leták) od agentúry Effectivity powered by Publicis

Získala Čestné uznanie v kategórii Media (retail & indoor channels).

Case study:

Vizitka kampane:
Agency: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Client: STADA
Product/service: Beauty Collagen
Art director: Stefan Klucka
Creative director: Peter Rajcak
Account director: Barbora Sykorova

Všetky ocenené práce Golden Hammer 2016 > pozri

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu