Vo štvrtok 20. augusta 2015 mal v našich kinách premiéru film RYTMUS sídliskový sen, ktorý len za prvý premiérový deň videlo 14 751 divákov, čo je takmer o 4 000 viac, ako dokument 38 o Pavlovi Demitrovi. Počas prvého víkendu 22. a 23. augusta si film pozrelo až 43 189 divákov, čím sa Rytmus Sídliskový sen umiestnil na druhú priečku historicky najlepších otváracích víkendov slovenského filmu od roku 1993.

Prvú priečku si tak naďalej drží film 38 o Pavlovi Demitrovi, ktorí si hneď v prvý víkend pozrelo až 49 314 divákov. Na treťom mieste je film Bathory Juraja Jakubiska, ktorí si počas otváracieho víkendu pozrelo až 35 925 divákov.

Dokumentárny film režiséra Mira Drobného RYTMUS sídliskový sen zaujal nielen vo veľkých mestách, ale aj v tých menších, ako napríklad Piešťany, Trstená, Skalica, Sereď, Galanta, či Lučenec.

Film prináša do 65 kín na Slovensku distribučná spoločnosť Itafilm. Za prvý víkend kiná utŕžili 212 279 eur.

„Tak veľký divácky záujem sme ozaj nečakali. Vážime si každého jedného diváka a bola pre nás česť spolupracovať s Patrikom a jeho rodinou. Sme im vďační, že nás pustili do svojho najväčšieho súkromia,“ povedal režisér Miro Drobný.

Multikiná museli na poslednú chvíľu pre nadmerný záujem pridávať predstavenia a to najmä v Bratislave, Košiciach a Trenčíne.

Dokonca ani rómovia si film nenechali ujsť a prekvapili mestá, kde návštevnosť v kinách býva obvykle veľmi nízka, ako napríklad Spišská Nová Ves či Rimavská Sobota.

Rytmus a režisér filmu Miro Drobný (v strede) na slávnostnej premiére filmu Rytmus - Sídliskový sen. 18. augusta 2015 v Bratislave (zdroj: MyFlow Agency)
Rytmus, režisér filmu Miro Drobný (v strede) a koproducent filmu Michal „Romeo“ Dvořák na slávnostnej premiére filmu 18. augusta 2015 v Bratislave (zdroj: MyFlow Agency)

„Vedeli sme, že ideme do projektu, ktorý môže mať veľký úspech, alebo ho divák jednoducho odmietne. Koniec koncov, tak ako všetko, čo sa okolo Rytmusa deje. Bol risk takmer vynechať Rytmusovu kariéru a vsadiť na jeho osobný príbeh a rodinu. Zdá sa, že to bola nakoniec správna voľba,“ povedal koproducent filmu Michal „Romeo“ Dvořák.

Recenzia na film > pozri

Plagát k filmu vytvorila reklamná agentúra Apple Pie, autorom fotografie je Braňo Šimončík > pozri

Rytmus-sidliskovy sen-plagat
filmový plagát (zdroj: Itafilm)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu