Najvýznamnější predstavitelia WORLDCOM Public Relations Group (Worldcom), poprednej siete nezávislých PR agentúr, sa zišli v Prahe na výročnej konferencii, ktorá tento rok nesie názov „Czech your Prospective”.

V dňoch 20. – 23. mája si môžu účastníci konferencie a ich hostia vymienať svoje skúsenosti z oblasti PR, zdieľať medzi sebou špecifiká v rôznych regiónoch sveta, či nadväzovať nové partnerstvá. V Prahe sa diskutuje aj o krátkodobých a dlhodobých strategických cieľoch Worldcomu, vrátane volieb členov predstavenstva. Tie sa uskutočnia na prelome rokov 2014 a 2015.

„Tohtoročná konferencia je významná nielen preto, že sa nám podarilo stretnúť sa s partnermi z celého sveta a rozvinúť našu spoluprácu a priateľstvo, ale tiež kvôli tomu, že sa naše stretnutie uskutočnilo v dobe, keď Worldcom ako organizácia zažíva veľký progres,” skonštatoval Patrik Schober, Managing Partner česko-slovenskej agentúry PRAM Consulting, ktorá tento ročník organizuje. „Kladieme veľký dôraz na partnerstvá jednotlivých agentúr a to, ako je naša organizácia vnímaná ako celok zvonka. Worldcom je ideálnym zoskupením, v ktorom sa agentúry rozvíjajú a nachádzajú silného partnera v podnikaní,“ dodal Patrik Schober. (na fotografii hore)

„Praha je úžasným miestom pre naše stretnutie. Je nielen výnimočným kultúrnym a historickým dedičstvom, ale tiež aj modernou metropolou budúcnosti. Tohtoročná konferencia má ohromnú účasť a všetci sa tešíme z jej bohatého programu,“ uviedla predsedkyňa Worldcom Public Relations Group, Stephanie Paul z agentúry Philips Group v austrálskom Brisbane.

Pram Consulting-Wordcom Meeting_2

Na konferencii vystúpili okrem iného aj významné osobnosti domáceho aj zahraničného PR a žurnalistiky. Medzi nimi aj šéfredaktor časopisu Forbes Česko, Petr Šimůnek alebo Erik Best, vydavateľ Fleet Sheet, ktorí hosťom poskytli pohľad na médiá a trh tak z českej, ako aj globálnej perspektívy.

Partneri Worldcomu majú počas konferencie možnosť navštíviť okrem regionálnych mítingov taktiež aj celý rad workshopov a prednášok. Medzi najzaujímavejšími bude nepochybne prezentácia o podnikaní v Afrike alebo diskusia o kľúčových témach agentúrneho manažmentu a rozvoji a spolupráci agentúr, ktorá vedie k zlepšovaniu služieb existujúcim klientom a získavaniu tých nových.

Worldcom Public Relations Group je už 25 rokov poprednou partnerskou sieťou nezávislých PR agentúr. 128 pobočiek po celom svete zamestnáva 1900 pracovníkov na 102 krajinách na šiestich kontinentoch. Worldcom ponúka prostredníctvom svojich členov služby 3286 klientom. Skupina vznikla v roku 1988. Jediným slovenským členom skupiny Worldcom je agentúra PRAM Consulting.

Zdroj: PRAM Consulting

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu