zdroj: St. NICOLAUS

Na sociálnych sieťach komunikuje, ako chrániť seba a svojich blízkych a v limitovanej edícii dostali traja borci na etikete fľaše rúška. Značka Borec patrí do portfólia spoločnosti ST.NICOLAUS, kampaň vytvorila agentúra Mannschaft.

Aktuálne šírenie nákazy korona vírusom je veľmi vážne a citlivo ho vníma celý svet. Zodpovedne sa k situácii postavila aj značka Borec v reakčnej onlinovej kampani na svojich sociálnych sieťach. V animovaných postoch na facebooku vyzýva svojich fanúšikov, aby sa správali zodpovedne a chránili tak seba aj svoje okolie, aby v rámci svojich možností pomáhali blízkym, ktorí to potrebujú.

„Uvedomujeme si vážnosť situácie a chceme byť zodpovední. Preto značka Borec pripravila edukatívnu komunikáciu na svojom facebookom profile, ktorá zaujímavým spôsobom sprostredkúva praktické informácie ako chrániť seba a svojich blízkych,“ uviedla Veronika Slováková, brand manažerka značky.

Dokáž, že si skutočný borec, naša jediná dostupná vakcína je momentálne disciplinovanosť. Ukážme, že sa vieme správať zodpovedne a spoločne čo najskôr skoncujme s touto nákazou – to je základný motív, myšlienka celej kampane.

„Už sám názov značky Borec v sebe ukrýva veľký potenciál na výzvu k zodpovednosti, preto sme sa rozhodli využiť ju takýmto spôsobom v týchto neľahkých časoch,“ doplnila Slovákova.

Kampaň je podporená súťažou o limitovanú edíciu fliaš destilátu Borec s etiketou, na ktorej majú traja ikonickí borci na tvárach rúška. Aj formou zrozumiteľnej ilustrácie značka podnecuje ľudí, aby si uvedomili dôležitosť ochrany.

Kampaň z dielne agentúry Mannschaft je na sociálnych sieťach Borovička Borec nasadená od 23. marca a nateraz potrvá do 9. apríla. Svojou komunikáciou chce značka aj naďalej reagovať na vyvíjajúcu sa krízovú situáciu.

Spoločnosť ST.NICOLAUS, do ktorej portfólia Borec patrí, sa zároveň rozhodla obmedziť výrobu octu na linkách Slovenských Liehovarov v Leopoldove a zamerala sa na výrobu čistého liehu, ktorý je potrebný na dezinfekciu – prioritne v zdravotníctve, ale aj v iných oblastiach. Vedenie spoločnosti prijalo toto zásadné rozhodnutie okamžite, ako sa Slovensku začala situácia ohľadom korona vírusu zhoršovať.

„Snažili sme sa čo najrýchlejšie zareagovať na požiadavky nemocníc a zdravotníkov, ktorí sa na nás začali obracať s požiadavkami na zvýšené dodávky čistého liehu. Zároveň sme spustili výrobu dezinfekčného roztoku na báze liehu, určeného primárne na výrobu dezinfekčných prostriedkov,“ uviedol Andrej Hronský, generálny riaditeľ ST.NICOLAUS.

Okrem nemocníc a zdravotníckych zariadení budú dodávané lekárňam a výrobcom dezinfekčných prostriedkov. Spoločnosť sa až do odvolania, dokedy to bude potrebné, sústredí prioritne svoju výrobu na produkciu ako čistého alkoholu, tak aj na výrobu dezinfekčného roztoku. V prvom rade bude zabezpečovať dodávky do zdravotníckych zariadení a zdravotníkom, následne aj do voľného predaja. > Čítaj viac na reťazce.sk.

Vizuály kampane Borec:

zdroj: St. NICOLAUS
zdroj: St. NICOLAUS

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu