Ocenenie z tohtoročného medzinárodného festivalu reklamy PIAF 2017 si v stredu večer odniesli agentúry Wiktor Leo Burnett, Made By Vaculik a Triad. Svoje shortlisty zo slovenských agentúr nepremenili na ocenenie Mayer/MacCann-Eriksson a Zaraguza.
Wiktor Leo Burnett – Bronzové ocenenie v kategórii „Vytvorenie média/Creating the media“ (klient: Slovenská správa jaskýň)
Za prácu Periskopy získala agentúra WLB v októbri 2016 už strieborné ocenenie z Golden Drum v kategórii OOH, Dve zlaté ocenenia v domácej súťaži Zlatý klinec 2016 v kategórii Out of home a v kategórii New media (kreatívne využitie netradičných, alebo nových médií), ale aj shortlist v kategórii Use of Technology na festivale New York Festivals.
Wiktor Leo Burnett – Bronzové ocenenie – v kategórii „Najlepšia pivná reklama“ za retro kampaň pre Zlatý bažant ´73 (klient: Heineken Slovensko)
Retro kampaň okrem zisku Zlatej Effie 2016 na Slovensku získala aj Zlatý klinec (v kategórii Media – Retro predpoveď počasia), dva Strieborné klince (kategórie TV a Rádio) a Bronzový klinec (OOH: výklad OD Dunaj) v súťaži Zlatý klinec 2016, ale i strieborné ocenenie v súťaži Epica Awards 2016, a prvenstvo v súťaži Flema Media Awards 2016 v kategórii v kategórii „Najlepšie využitie TV „. Retro reklama Zlatý Bažant ´73 zaujala aj britský The Economist. Čítaj viac.
MADE BY VACULIK – Bronzové ocenenie
v kategórii „Kreatívny predaj a jeho podpora“ za kampaň „Ak neprídete, skončíme v reklame“ pre Medzinárodný festival divadelných vysokých škôl Istropolitana Projekt (klient: Vysoká škola múzických umení/VŠMU).
Za kampaň už v minulosti získala agentúra ocenenie Strieborný klinec na domácej súťaži Zlatý klinec 2016 v kategórii „Verejnoprospešná činnosť a neziskové organizácie“.
TRIAD – Zlaté a strieborné ocenenie
Triad s prácou pre operátora O2 Slovakia na PIAF získal ocenenia v dvoch kategóriách, „Kreatívne využitie technológií“ (Striebro) a „Zapojenie publika“ (Zlato). S rovnakou prácou si už odniesla agentúra i shortlisty aj z festivalu reklamy New York v kategóriách Mobile Websites a Mobile Messaging.
Ocenenie Grand Prix získala kampaň od Saatchi & Saatchi – SEA HERO QUEST/DEUTSCHE TELEKOM
Kampaň Sea Hero Quest pre operátora Deutsche Telekom vytvorila v Británii agentúra Saatchi & Saatchi. Projekt mobilnej hry Sea Hero Quest bol úspešne adaptovaný i u nás. Čítaj viac.
Všetkých finalistov PIAF 2017 si môžete pozrieť > TU
