Na siedmy ročník kreatívnej súťaže PIAF sa prebojovalo 120 prác z 61 agentúr z 18-tich krajín sveta. Najviac, až 12 shorlistov má agentúra BBDO Russia Group. České agentúry majú po 21 nominácií a slovenské po šesť. Medzi súťažiacimi sú i agentúry z Japonska, Singapúru, Južnej Kórei, alebo Kanady. O víťazoch rozhodne medzinárodná porota v Prahe v dňoch 25. – 27. 4. pod vedením Bena Tolletta z agentúry adam & eveDDB London.

„Môžeme sa tešiť na rad inovatívnych konceptov. V minulých rokoch kraľovali kategórie ako storytelling a flash impact, ktoré sa hodia skôr pre vynikajúce práce v tradičných formátoch, “ povedal Marek Hlavica, riaditeľ festivalu PIAF.

Podľa neho „to dobre vyjadruje čoraz väčší dôraz na obsahové kampane s vysokou mierou interakcie. Tie sú typické tiež prelínaním radu komunikačných odborov od ATL cez digitál až po public relations“.

Na short list sa tento rok prebojovali i šest slovenských agentúr Zaraguza, Triad Advertising, Wiktor Leo Burnett, Made by Vaculik, MUW Saatchi&Saatchi a JANDL.

Pozrite si slovenské shortlisty:

Zaraguza: Fofola klávefnica
(shortlist v kategórii CREATING THE MEDIA)

„Fofola klávesnica pri četovaní automaticky prepisovala text do fofolštiny a umožňovala posielať zábavné emotikony a gify. Klávesnica sa krátko po vydaní sa stala najsťahovanejšou slovenskou aplikáciou v AppStore, mala viac ako 80 000 stiahnutí aplikácie pre iOS a Android,“ povedal pre Masmediálne.info Michal Pastier, group creative director a spolumajiteľ reklamnej agentúry ZARAGUZA.

Case study video:

 

Triad Advertising: Slová, ktoré robia radosť O2
(shortlist v kategórii CREATIVE USE OF TECHNOLOGIES)

„V O2 sme presvedčení, že písmenká nemôžu nahradiť silu hlasu. Žijeme v rýchlej dobe, kde sa väčšinu dňa pozeráme na texty v počítači, či na obrazovke telefónu. Namiesto smiechu si vymieňame smajlíkov cez chat. Avšak tie najkrajšie veci sa aj tak vždy dozvieme priamo z úst našich najbližších. Veríme, že keď sa budeme viac spolu rozprávať svet bude krajší. Mimochodom, volania sú stále najvyužívanejšou službou u operátora,“ povedala pre Masmediálne.info Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2 Slovakia.

> Viac info o kampani

Wiktor Leo Burnett: Hurbanovské mamičky/Zlatý bažant
(shortlist v kategórii BEST BEER AD)

JANDL: Samdex/Samsonite
(shortlist v kategórii STORYTELLING)

> Viac info o kampani

Made by Vaculik: Najčerstvejší citylight TESCO
(shortlist v kategórii CREATIVE USE OF TRADITIONAL ADVERTISING FORMATS)

MUW Saatchi&Saatchi: S4GAN/Slovak Telekom
(shortlist v kategórii CREATIVE BRANDING)

Peter Sagan - S4GAN
zdroj foto: Slovak Telekom

> Viac info o kampani

Kompletné shortlisty PIAF > pozri

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu