Boli vyhlásené shortlisty prestížnej PR súťaže European Excellence Awards.

Jedinou PR kampaňou, ktorá zabojuje v súťaží v sekcii za Slovensko je Česko-Slovenská PR kampaň pre televízny kanál AMC a Rádia Evropa 2, ktorú vytvorila agentúra PR.Kontektor.

moderátor Patrik Hezucký nachytal Leoša Mareša (záber z videa)
Patrik Hezucký

České rádio Evropa 2 má vo svojom programe reláciu Ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým a práve Patrik bol ten kto Leoša nachytal. Show sa vrátila do vysielania po krátkej letnej prestávke a Leoš šiel po prvý raz do práce…

Kampaň bola založená na pranku (nachytávke) moderátora Leoša Mareša, ktorý tak zažil “zombícke” ráno v rádiu Evropa 2.

Kampaň v lete odkomunikovala štart seriálu Živí mŕtvi: Počiatok konca (Fear The Walking Dead) na televíznom kanály AMC.

Seriál Živí mŕtvi: Počiatok konca je dráma popisujúca začiatok zombie apokalypsy, preto video spot obsahuje vizuálne premostenie so „zombíckym“ ránom.

Aktualizované: „Je skvelé, že vieme robiť reklamu inak – zábavne. Bavil sa pri tom nielen realizačný tím s Patrikom, ale hlavne aj naši fanúšikovia a fanúšikovia seriálu. Nás samotných prekvapilo, aké skvelé to malo reakcie a dosah,“ povedala na margo spolupráce na kampani Jitka Fürst, riaditeľka rádia Evropa 2.

Správu o „vystrelení si“ zo známeho moderátora priniesli viaceré médiá, bez vynaloženia ďalších prostriedkov zadávateľa na media budget.

Pozrite si na ukážku niektoré výstupy zo slovenských médií:

Nový Čas: Moderátor obeťou drsného kanadského žartu: Leoš Mareš takmer pustil do gatí!

Telkáč.sk: Leošovi Marešovi nebolo všetko jedno: Z tohto takmer pustil do gatí!

Birdz.sk: AMC uvádza novinku Živí mŕtvi – Počiatok konca

Výsledky súťaže, a teda i to či si kampaň odnesie cenu sa dozvieme až 10. decembra.

Pozrite si zatiaľ všetky shortlisty > tu

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu