foto: titulka Dobreradio.sk

Spravodajský portál Dobré noviny pripravuje pre verejnosť nový projekt, ktorý obohatí slovenský rádiový trh. Informáciu priniesol Radio.Radar.

Spravodajský portál Dobrenoviny.sk je charakteristický tým, že je, ako vyplýva aj zo samotného názvu, zameraný na pozitívne dianie a informácie zo Slovenska a sveta. A také bude aj nové rádio. Internetové rádio Dobreradio.sk odštartuje svoje vysielanie v pondelok 28. mája, presne v deň šiesteho výročia založenia Dobrých novín.

Súčasťou rádia budú najväčšie hity, pozitívne správy a mnoho zaujímavých hostí. Najmä koncept prezentovania pozitívnych správ je špecifickou stránkou nového rádia, pretože toto je jednoducho niečo, čo na trhu chýba.

Verejnosť je dlhodobo deprimovaná negatívami, ktoré sa dejú v rôznych či už súkromných alebo verejných oblastiach a preto bude Dobré rádio iné.

„Slovenský rádiový trh je bohatý na množstvo kvalitných rozhlasových projektov, no zistili sme, že na ňom chýba produkt, ktorý by svoju energiu sústredil na pozitívne správy a inšpiratívne rozhovory so zaujímavými ľuďmi. Našim cieľom je ponúknuť takýto koncept a ešte viac tak spestriť ponuku pre poslucháčov,” pre mediahub.sk uviedol Róbert Sedlák, manažér portálu Dobré noviny, ktorý stojí aj za projektom Dobré rádio.

Zrejme nikoho neprekvapí, že portál Dobré noviny a Dobré rádio budú spolupracovať, no rozdiel tu bude najmä v spôsobe spracovania tém.

„Samozrejme, máme ambíciu využiť synergie, ktoré sa ponúkajú s Dobrými novinami. Využijeme napríklad spoločný newsroom, takže sa zaujímavým a dôležitým témam môžeme venovať súčasne v Dobrých novinách aj v Dobrom rádiu, i keď spracovanie bude, pochopiteľne, odlišné. Dobré rádio je mladším súrodencom Dobrých novín a tak sa k nemu Dobré noviny budú aj správať,“ dodal Róbert Sedlák.

Hoci cieľovou skupinou rádia budú najmä mladí ľudia a ľudia v produktívnom veku, v ponuke rádia si to „svoje“ môžu nájsť ľudia z rôznych vekových kategórií.

Cieľovou skupinou rádia budú teda všetci poslucháči, ktorí sa zaujímajú nielen o aktuálne dianie doma a v zahraničí, ale aj o zaujímavé idey či inšpiratívnych ľudí, životný štýl a inovácie vo všetkých oblastiach života.

„Dobré rádio je kombináciou najväčších hitov, pozitívnych správ a rozhovorov so zaujímavými ľuďmi. Oproti iným rádiám sa v rámci rozhovorov a reportáží chceme profilovať ako rádio, ktoré otvára aj témy, ktorým sa väčšie rádiá zatiaľ nemali čas venovať. Nechceme byť rádio, ktoré priestor medzi dvoma reklamnými brejkmi vypĺňa pesničkami a vtipmi z Facebooku, chceme byť trendsettermi v nových témach. Dobré rádio začína s malým, ale odhodlaným tímom ľudí, ktorí majú skúsenosti s tvorbou rozhlasového obsahu a podcastov. Konkrétne hlasy budú poslucháči postupne spoznávať z vysielania,“ priblížil ideu a smerovanie rádia Róbert Sedlák.

Byť inovatívny a prinášať niečo nové, moderné a zaujímavé je podmienkou, ktorú si vyžaduje dnešný trhovo-obchodný model fungovania on-line prostredia.

Zároveň to pre jednotlivcov, tímy či organizácie, ktoré sa angažujú v on-line prostredí, znamená byť odvážny a nebáť sa výziev, poučiť sa z neúspechov a pokračovať v ceste za svojimi víziami.

Tak ako to robí spravodajský portál Dobré noviny, ktorý bude svoje poslanie v podobe pozitívneho obsahu čoskoro šíriť aj prostredníctvom internetových rozhlasových vĺn.

Vypočujte si ukážku zvukovej grafiky nového rádia:

REKLAMAadv.:

1 komentár

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu