zdroj: FLEMEDIA

FLEMA Media Awards, súťaž, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní, vyhlásila víťazov 16. ročníka

Vyhlásenie výsledkov sa uskutočnilo v pražskom Divadle X10 na slávnostnom gala večere. Podujatie moderovali Matouš Rajmont a Hynek Cimoradský. Diváci sa okrem sledovania víťazov a ich prác bavili pri site-specific performanciách skvelého zoskupenia Mask Bureau.

Víťazi boli vyhlásení v štyroch kategóriách podľa mediatypov (najlepšie využitie TV, OOH, tlače a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia malá kampaň a Najlepšia veľká kampaň), v štyroch kategóriách Media & Insight (najlepšie využitie dát, Engagement, influencera, real-time marketingu), a jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin.

FLEMA vyhlásila tiež tradičné ocenenie Inovatívny autor, ktoré získala agentúra TRIAD Advertising, a Inovatívny zadávateľ, ktoré dostal za svoje kampane Plzenský Prazdroj.

„Tento rok nás veľmi pozitívne prekvapila kvalita súťažných prác. V niektorých kategóriách bolo naozaj veľmi ťažké vybrať víťaza. Hlasovanie bolo extrémne tesné, a niektoré z kampaní by iste nezapadli ani na medzinárodných súťažiach,“ povedal k výsledkom 16. ročníka Hynek Cimoradský, managing director usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.

Víťaza z 55 prihlásených prác vybralo 81 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr, v dvoch kolách hodnotenia.

Cenu Grand Prix, za absolútne najlepšie hodnotenú víťaznú kampaň, získala tiež agentúra TRIAD Advertising. Pre spoločnosť IKEA Česká republika vytvorila kampaň IKEA Za bezpečný domov, ktorá inovatívnym a odvážnym spôsobom upozornila na tému domáceho násilia.

„Chceme iniciovať verejnú diskusiu a v spolupráci s ostatnými subjektmi prispieť k zvýšeniu povedomia o domácom násilí a zároveň k zníženiu miery jeho akceptovateľnosti v spoločnosti. Na pomoc obetiam domáceho násilia venujeme finančný príspevok v hodnote 70 tisíc eur vybraným neziskovým organizáciám, ktoré obetiam zabezpečujú materiálnu podporu, poradenstvo či azyl a starajú sa o vzdelávanie pracovníkov v prvej línii. V tomto prípade ide predovšetkým o lekárov a sociálnych pracovníkov, “ povedal ku kampani Roman Bojko z IKEA. > Čítaj viac 

Všetky ocenené práce, vrátane shortlistov si môžete pozrieť > TU 

Víťazi FLEMA Media Awards 2021
Název kampaně Autor Zadavatel Země
Nejlepší využití OOH
Radegast – Každá kapka má smysl WAVEMAKER Czech Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší využití tisku
Svoboda zvířat – Okoukáno v cirkusu Publicis Groupe Svoboda zvířat Plzeň CZ
Nejlepší využití TV
Komerční banka – Cesty z dluhů PHD a FUSE Komerční banka CZ
Nejlepší využití digitálních médií
Guseppe – O level vyšší pizza! OMD Czech a FUSE Dr. Oetker CZ
Nejlepší využití influencera
Tatra Banka – Prva digitálna osobnosť na Slovensku – Bejby Blue THIS IS LOCCO Tatra Banka SK
Nejlepší využití engagementu
Gambrinus – Výkopná 2020 TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší využití dat
Slovenská sporiteľňa – Aj ľudia ako Vy investujú WAVEMAKER Slovakia

a Screenstein

Slovenská sporiteľňa SK
Nejlepší využití real-time marketingu
Sazkabet – první skutečně dynamická digitální OOH reklama v ČR MetroZoom

a Isobar Czech Republic

Sazka CZ
Nejlepší malá kampaň
Pilsner Urquell – Někdy i detail může být velká věc TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ-SK
Nejlepší velká kampaň
IKEA – Za bezpečný domov TRIAD Advertising IKEA Česká republika CZ-SK
Nejodvážnější počin
IKEA Za bezpečný domov TRIAD Advertising IKEA Česká republika CZ-SK
Grand Prix
IKEA Za bezpečný domov TRIAD Advertising IKEA Česká republika CZ-SK
Inovativní autor
TRIAD Advertising
Inovativní zadavatel
Plzeňský Prazdroj

(ts, red)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu