Andrej Bičan (autor foto: Peter Reefe, reefe.sk, zdroj foto: AMI Communications)

Vtipný koncept alko nápojov pod názvom NIČ vytvoril moderátor Andrej Bičan. Po uvedení Vodky NIČ avizoval, že neskôr pribudnú i whiskey a borovička. Aktuálne prišla na trh borovička a pravdepodobne na jeseň ponuku doplní aj whiskey. Ako prostriedok na oslovenie zákazníkov Andrej Bičan efektívne využíva sociálne siete. Pri uvedení Vodky NIČ vznikli dokonca virály, šírené spontánne užívateľmi na sociálnej sieti.

Borovička NIČ je exkluzívne len v ponuke online shopu Bevmarket, ako pri vodke NIČ len ako limitovaná edícia.

borovička NIČ, zdroj foto Bevmarket
borovička NIČ (zdroj foto: Bevmarket)

Andrej Bičn pri tvorbe konceptu vychádzal z vtipu, ktorý názov NIČ v sebe nesie. „Aj ten najväčší suchár môže so sebou priniesť na párty, alebo návštevu vtip, ktorý sám o sebe volá po vypití,“ povedal Bičan.

„Ak sa vás barman opýta, čo si dáte?, odpoviete „NIČ“. Ak sa vás policajt opýta, pán vodič, čo ste pili?, odpoviete tiež „NIČ“. Ďalšie otázky s jednoznačnou odpoveďou NIČ si vynaliezavý konzument vymyslí iste aj sám. A zábava môže gradovať,“ znie headline značky NIČ.

Etiketa borovičky obsahuje, ako už pri vodke NIČ odtlačok Andrejovho palca a znak & čo je „fonetický prepis, kde and je and a pomlčka symbolizuje lúč, ktorý je v angličtine ray, teda rej. Spojením teda vzniká Andrej,“ povedal Andrej Bičan.

Vizuál premiérovej kampane uvedenia vodky NIČ na trh:

Andrej Bičan sa stal tvárou kampane na novú vodku NIČ - vizual kampane
autor foto: Peter Reefe, reefe.sk (zdroj foto: AMI Communications)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu