Prvý unikátny obchod s nápojmi a pochutinami, ktoré podporujú „dobré susedské vzťahy“ bol otvorený 6. septembra na bratislavskej Krížnej ulici. Čoskoro k nemu pribudne i ďalšia prevádzka v bratislavskej Petržalke na Námestí hraničiarov.

“Plánujeme vytvoriť aj internetový obchod, aby sme boli bližšie k zákazníkom, ktorí sú zvyknutí čerpať informácie na nete, zdielať a takisto nakupovať,” pre Mediahub.sk uviedol Peter Križan, Vrchný riaditeľ pre Business Development Chief Business Development Officer spoločnosti ST. NICOLAUS, ktorá je za novou značkou Pán sused.

„Filozofiou značky je esencia dobrého suseda, ku ktorému máme dôveru, ktorý je vždy otvorený pomôcť a poradiť, hlavne vtedy, keď to potrebujete. To sa týka aj ponuky sortimentu tohto obchodu s nápojmi. Sústreďujeme sa na vyváženú skladbu portfólia, férové ceny kedykoľvek a vynikajúci servis. U Pána suseda môžete ochutnať novinky a dozvedieť sa zaujímavé historky spojené s rôznymi značkami a produktmi. K tomu všetkému slané pochutiny, sladkosti a párty veci na výzdobu priestoru, zábavu alebo pomôcky na domáce mixovanie koktailov,“ doplnil Peter Križan.

Predajne Pán sused sú pre všetkých bežných ľudí, ktorí majú radi rýchle, kvalitné a efektívne nakupovanie, vedia čo chcú a personál predajní Pán sused im s výberom rád pomôže.

„Cieľovou skupinou sú zákazníci mladej a strednej generácie bývajúci v okolí predajne. Pán sused bude miestom, kde budú prichádzať ľudia zo susedstva ako k dobrému susedovi, ktorý vždy dobre poradí a pomôže. Napríklad aj s odporúčaním čo kúpiť na oslavu bratrancových narodenín, aké vínko k akému jedlu, s čím namixovať výborný gin-tonic alebo moscow mule a akou vodou zapíjať, aby bolo všetko v poriadku,“ priblížil prostredie a atmosféru nových predajní Peter Križan.

Predajne Pán sused majú originálny názov, ktorý má v ľuďoch evokovať priateľskosť, ľudskosť a charizmu, tak ako to býva medzi dobrými susedmi.

V príjemne zariadenej predajni čakajú na zákazníkov nevtieraví predajcovia, ktorí majú ku každému z nich osobitý prístup. K pridanej hodnote obchodu patrí aj optimálna skladba sortimentu.

„Cez kompetenciu v oblasti alkoholických nápojov, vín a nealko nápojov vytvárame priateľský koncept predaja, ktorý vytvára zákazníkovi podmienky pre správny výber nápojov pre rôzne príležitosti. Odborná pomoc, zaujímavé historky a vždy zaujímavé ceny robia z Pána suseda miesto, kde bude radosť nakupovať v príjemnom prostredí s minimálnou požiadavkou na čas strávený v predajni. Budeme k dispozícii v čase, keď to zákazníci potrebujú a na miestach, kde to majú blízko,“ dodal Peter Križan.

Do budúcna sa bude počet predajní Pán sused rozrastať. Prevádzky chce spoločnosť otvárať na takých miestach, kde to bude spĺňať predpoklady byť v blízkosti potenciálnych zákazníkov.

„Myslíme si, že vypĺňame priestor, ktorý ešte nie je obsadený a v princípe nevnímame iných predajcov nápojov ako primárnu konkurenciu, voči ktorej by sme sa mali vyhraňovať,” doplnil Peter Križan.