Nadácia televízie TA3 spustila v čase koronakrízy kampaň „Seniori nás potrebujú“ 

Nadácia TA3 od svojho vzniku pomáha tým, ktorí to potrebujú. Za uplynulé roky to boli väčšinou rodiny alebo jednotlivci, ktorí sa obracali na ňu so žiadosťami o rehabilitácie, zdravotné pomôcky, riešenie bezbariérového bývania či žiadali sociálnu pomoc.

S takým typom charity, akým je spolufinancovanie nákladov malých samospráv na opatrenia v čase koronakrízy, ešte Nadácia TA3 skúsenosť nemala.
Realita uplynulých mesiacov postavila celú spoločnosť pred nové výzvy.

„Nadácia TA3 nemohla a nechcela zostať bokom. Myšlienka vyhlásiť verejnú zbierku pre malé obce, ktoré majú napäté rozpočty a súčasná situácia ich prinútila investovať do opatrení na elimináciu rizika šírenia korovírusu, vznikla spontánne. Vyplynula z každodennej reality: uvedomením si, že sú státisíce ľudí, ktorí potrebujú pomoc okolia a na druhej strane aj množstvo dobrých ľudí, ktorí by im chceli pomôcť, len nevedia, ako to urobiť,“ uviedla pre Mediahub.sk Mgr. Blanka Dóková z Nadácie TA3.

Nadácia TA3 im ponúkla priestor – formou zaslania prázdnej smsky na číslo 832 dáva každému možnosť prispieť k tomu, aby mali seniori, chronicky chorí ľudia či zdravotne ťažko postihnutí zabezpečené nákupy potravín, liekov, rúška či dezinfekciu zo strany obce, v ktorej žijú.

Tým, že sa nebudú vystavovať riziku pohybu na verejnosti viac, ako je nutné, ochránia nielen seba, ale aj svoje okolie. Z tejto úvahy vyplynuli následne praktické kroky na realizáciu kampane vo vysielaní Televízie TA3.

Cieľovou skupinou kampane, je vzhľadom na charakter výzvy, každý divák Televízie TA3, ktorému nie je ľahostajný osud ľudí, odkázaných na pomoc okolia.

Kampaň bola nasadená do vysielania televízie TA3 od 27. marca 2020 a mala by trvať do 3. mája 2020.

Kampaň sa začala apelačno-informačným spotom s použitím hudby Zuzany Smatanovej. Po troch týždňoch vysielania sa podoba spotu obmenila, zvýraznil sa aspekt vďačnosti darcom, pričom myšlienka zbierky na pomoc samosprávam zostala zachovaná.

V druhom spote bola použitá hudba Mira Žbirku. Obaja umelci súhlasili s využitím svojich diel na charitatívne účely bezodplatne.

Myšlienku pomoci samosprávam aktívne propaguje aj Združenie miest a obcí Slovenska, v súčinnosti s ktorým Nadácia TA3 vyberá koncových príjemcov pomoci.

Celá kampaň sa realizuje v súčinnosti so Združením miest a obcí Slovenska, ktoré najlepšie pozná situáciu v jednotlivých samosprávach a vie identifikovať ich potreby.

Spontánne prejavil záujem aj portál Poradca podnikateľa, ktorý na svojich weboch ponúkol bezodplatne mediálny priestor na propagáciu zbierky. Počas približne troch týždňov od nasadenia bannerov v jeho online priestore zaznamenali 220 000 zobrazení.

Vo vysielaní Televízie TA3 je kampaň podporená reportážami v spravodajstve a v magazíne Cesta do života, ktoré približujú adresnosť a transparentnosť využitia peňazí zo zbierky.

Samotný spot je výsledkom spolupráce dvoch ľudí – Jaromíra Mayera a Blanky Dókovej a dvoch kameramanov Ivana Popelára a Bystríka Priwitzera.

Vizitka kampane:

Account, Copywriter, Idea maker– Blanka Dóková
Art director, cut, postproduction, camera, idea maker – Jaromír Mayer
Dron operators: Ivan Popelár and Bystrík Priwitzer
Autorská hudba – Zuzana Smatanová a Miro Žbirka

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu