“V Nadácii denne čelíme nadávkam, útokom a obvineniam, ktoré sú výsledkom kampane zameranej proti mimovládnym organizáciám. Paradoxom je, že zatiaľ čo nás ľudia obviňujú z toho, že sme skorumpovaní, či zaplatení Sorošom, denno-denne pracujeme na tom, aby bolo na Slovensku menej korupcie,” vyjadrila sa pre Mediahub.sk k idey kampane Lucia Pazičová, autorka kampane a komunikačný špecialista Nadácie Zastavme korupciu

“A treba povedať, že úspešne. V kampani sme využili kontrast medzi tým, čo si o Nadácii myslia hejteri, a čo skutočne robíme. Inšpiráciou bol populárny formát “reading mean tweets,” doplnila Pazičová.

Kampaň bola nasadená na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a Linkedin. Jej cieľovou skupinou sú fanúšikovia boja proti korupcii, ľudia, ktorí chápu, že hejteri sa zlostia úplne zbytočne.

“Namiesto toho, aby sa tešili, keď sa nám podarí zastaviť predražený tender, pomôcť oznamovateľom korupcie, či presadiť zákon, ktorý to podvodníkom na Slovensku sťažuje,” uviedla Lucia Pazičová.

Pre kampane na 2% je kľúčovým mesiacom marec. Hlavné kampaňové video ešte doplnia kratšie formáty s bonusovými hejtami a hlavným messagom kampane: „Hejterom želáme peace a vás ostatných prosíme o 2%“.

“Dôvodov, prečo venovať 2% Nadácii Zastavme korupciu je veľa. Na kampani je krásne to, že hejteri by asi nemali radosť, keby vedeli, že práve vďaka nim sme získali pozornosť ľudí aj médií, a dostali priestor odprezentovať , čo sa nám podarilo a prečo si 2% zaslúžime,” povedala Lucia Pazičová.

Vizitka kampane:

Idea, strih: Lucia Pazičová, komunikačný špecialista Nadácie Zastavme korupciu
Produkcia: Pseudoart
Účinkujú: Marián Leško, Pavol Fejér, Zuzana Petková, Martin Suchý, Kaja Bernátová, Matej Hruška

zdroj foto: Nadácia Zastavme korupciu
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu