Romantický seriál Fatmagül uzavrel svoj prvý týždeň na obrazovkách televízie Doma doposiaľ najlepším výkonom.

Najsledovanejší pôvodný seriál aj večerný spravodajský blok patril vo štvrtok 3. apríla 2014 televízii Markíza.

Rodinný seriál Búrlivé víno sa stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 12,0 % a trhový podiel 33,1 %, vychutnalo si ho 795-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi spravodajskými programami vo štvrtok dominovali Športové noviny (rating 10,5 % / share 34,2 % v 12-54), tesne nasledované hlavnou spravodajskou reláciou Televízne noviny (rating 10,2 % / share 40,5 % v 12-54). Štvrtá priečka v rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie (rating 9,0 % / share 27,4 % v 12-54).

Nina a Erik, Búrlivé víno, TV Markiza

Podvečer bol výraznou jednotkou na trhu rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 5,9 % / share 30,3 % v 12-54), podmanil si najmä mladé ženy 25-34, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 45,9 %.

Svoj prvý týždeň na obrazovkách televízie Doma uzavrel doposiaľ najlepším výkonom nový romantický seriál Fatmagül. Druhý diel z pravidelnej dvojporcie dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rekordný rating 2,4 % aj trhový podiel 11,3 % a stal sa najsledovanejším programom z ponuky menších staníc. Aj v širšej cieľovej skupine 12+ zaznamenal doposiaľ najvyšší trhový podiel 16,0 %.

Výborne sa darilo aj televízii Dajto s akčnými filmami Cudzinec (rating 2,1 % / share 6,0 % v 12-54) a Odsúdení (rating 1,5 % / share 9,2 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time (share 39,3 %).

 Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: