repre foto: TV JOJ

Najsledovanejším filmom prvého decembrového týždňa na trhu bola Posledná aristokratka, najsledovanejším nespravodajským programom bolo rekordné V siedmom nebi. Z nedeľnej ponuky slovenských televízií mali najviac divákov Noviny TV JOJ.

Spravodajstvu televízie JOJ sa darí aj v online, Noviny.sk boli najsledovanejším online médiom v meraní videa na trhu za uplynulé dva mesiace.

Na Mikuláša si skupina JOJ vyslúžila prvenstvo na trhu, celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, v oboch cieľových skupinách. V rámci univerzálneho publika si navyše v prime time z týždňa na týždeň zvyšuje svoje výkony, včera dosiahla až 14,8 % sledovanosť a 29,7 % podiel. TV JOJ včera ako líder v hlavnom vysielacom čase zaznamenala 11,1 % sledovanosť a 22,4 % podiel (CS 12+).

Najsledovanejším programom druhej adventnej nedele boli Noviny TV JOJ, ktoré mali dosah až na 931-tisíc divákov a dosiahli vynikajúcu sledovanosť, až 14,2 % a nadpriemerný podiel až 28,0 %. Najlepšie počasie zaznamenalo skvelú 12,8 % sledovanosť a 25,6 % podiel na trhu.

Z večernej mikulášskej ponuky slovenských televízií si najviac divákov vybralo V siedmom nebi na JOJke, obľúbená rodinná relácia navyše dosiahla svoj doteraz najvyšší výkon sezóny – zasiahla až 808-tisíc divákov a zaznamenala skvelú 11,5 % sledovanosť a 25,3 % podiel. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli opäť ženy vo veku 35 až 44 rokov s vynikajúcou 12,9 % sledovanosťou a 27,7 % podielom.

V siedmom nebi bolo najsledovanejším nespravodajským programom pôvodnej tvorby v uplynulom týždni na trhu, TOP filmom sa zasa stala Posledná aristokratka, ktorej premiéru TV JOJ vysielala v stredu 2. decembra (11,2 % sledovanosť a 26,9 % podiel).

Spravodajstvu TV JOJ sa darí nielen v televízii, ale aj v online – Noviny.sk boli najsledovanejším online médiom v meraní videa na trhu za uplynulé dva mesiace.

To znamená, že Noviny.sk majú najviac divákov – reálnych užívateľov podľa IABmonitora a už druhý mesiac za sebou sa umiestnili na prvom mieste v oficiálnom meraní združenia IAB Slovensko.

V konkrétnych číslach – na spravodajskom portáli JOJky si v októbri pustilo aspoň jedno video 1 090 148 užívateľov a v novembri 951 431 užívateľov. (Zdroj: IABmonitor – IAB Slovakia – Gemius, 2020).

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu