Do jedenásteho ročníka súťaže FLEMA Media Awards, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Čechách a na Slovensku sa prebojovalo celkovo dvanásť agentúr.

Slovenské kampane sa do užšieho výberu dostali štyri a všetky patria agentúre Starmedia Co.

V tomto ročníku prestížnej súťaže dominujú české agentúry, ktoré sa do užšieho výberu dostali so sedemnástimi kampaňami. O konečnom rebríčku 12 agentúr a 21 kampaní rozhodovalo v prvom kole rekordných 108 porotcov, ktorí hodnotili až šesťdesiat kampaní.

Česká pobočka slovenskej agentúry Triad má tri shortlisty, Zaraguzy CZ po dva shortlisty a JANDL Praha jeden.

„Sútaž Flema si kladie za cieľ inšpirovať k odvážnejším mediálnym riešeniam, a preto nás tento rok teší nielen vyšší počet počet prihlášok, ale aj rastúci záujem samotných zadávateľov, ktorí do súťaže sami posielajú svoje kampane a aktívne sa zúčastňujú aj hodnotenia. Počet 108 porotcov je číslo, ktoré už by sa dalo prirovnať k malému marketingového výskumu , “ vyjadril sa o tohtoročnej rekordnej účasti na súťaži, managing partner FLEMEDIA, ktorá súťaž organizuje, Hynek Cimoradský.

Víťaza v jednotlivých kategóriách vyberie užšia porota na svojom zasadnutí 6. októbra a konečné výsledky súťaže sa dozvieme vo štvrtok 20. októbra 2016. Okrem víťazstva v jednotlivých kategóriách budú udelené aj ocenenia Inovatívna agentúra, Inovatívny zadávateľ a Grand Prix.

Súťaž má celkovo osem kategórií

Súťaž FLEMA Media Awards má celkovo osem kategórií, ktoré sú rozdelené do dvoch blokov. Prvý blok sú kategórie podľa typu média a je ich šesť: najlepšie využitie TV, najlepšie využitie tlače, najlepšie využite rádia, najlepšie využitie kinoreklamy, najlepšie využiie OOH a najlešie využitie digitálných médií. Druhý blok sú prierezové kategórie, tie sú dve a to: najlepšia malá kampaň a najlepšia kampaň.

Slovenský zástupca Starmedia Co. v súťaži zabojuje o ocenenia v kategóriách:

Najlepšie využitie TV s kampaňou Zlatý Bažant – Predpoveď počasia, akú nikto nečakal! ǀ Starmedia Co. / Heineken Slovensko (SK)

 

 

Viac info o kampani > pozri

Najlepšie využitie tlače – kampaň Avon – Ako sa klasická printová reklama stala magneticky príťažlivou ǀ Starmedia Co. / Avon Slovensko (SK)

 

 

Najlepšie využitie OOH – kampaň Avon – Zastávka, čo rozdávala darčeky ǀ Starmedia Co. / Avon Slovensko (SK)

 

 

Krušovice – Korunovali sme nových slovenských kráľov ǀ Starmedia Co. / Heineken Slovensko (SK).

 

 

Všetky shortlisty > pozri

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu