záber z nového spotu

Spoločnosť Telekom odštartovala kampaň na novú službu SmartHome. Kampaň vytvorila dvorná agentúra Telekomu MUW Saatchi & Saatchi, spoty produkčne zastrešila spoločnosť Hitchhiker Films a režíroval ich Tomáš Řehořek. Telekom zachoval na pozadí svojej komunikácie podtón trvalého pozicioningu trusted innovator/dôveryhodný inovátor. Kampaň začína začiatkom marca 2017 spotom na sociálnych sieťach, postupne pribudne televízny 60 a 40 sekundový spot.

„Kto by však čakal, že inovatívne „vychytávky“ do každej domácnosti predstaví Peter Sagan alebo iná v médiách frekventovaná tvár, asi ostane prekvapený. Telekom vsadil tentokrát na úplne nové tváre a rovnako ani dej spotu sa neodohráva v štýle ostatných „sci-fi“ kampaní,“ prezradil o kampani Peter Kimijan, hovorca pre korporátne záležitosti spoločnosti Slovak Telekom.

„Nová kampaň zobrazuje situáciu, keď si mladá rodina zavedie do svojej domácnosti službu SmarHome. Okrem toho, že sa im žije pohodlnejšie a na starosti o bezpečnosť bývania môžu zabudnúť, ich domov sa stane témou pouličných diskusií. Služba SmartHome totiž prináša pre mnohých ešte nepoznaný domáci kamerový systém, diaľkové ovládanie elektriny a spotrebičov, dymový, dverový a pohybový senzor. Tým pádom, že najmä staršie generácie o takom niečom iba počuli, stáva sa táto progresívna rodina objektom malej závisti, ale aj obdivu,“ doplnil Kimijan.

Pozrite si spot:

Telekom SK – Magenta SmartHome (Inteligentný domov pre každého)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu