2 na 1 s Matejom „Sajfom“ Cifrom (foto: TV Markíza)

Najlepšia stredajšia zábava je na obrazovkách televízie Markíza. Obľúbená zábavná šou 2 na 1 potvrdila svoje kvality aj v ostrej konkurencii ťažiskového seriálu konkurencie a v stredu, 31. marca 2021, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Prvá tohtoročná premiérová epizóda autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla s exkluzívnym hosťom, obľúbeným moderátorom Matejom „Sajfom“ Cifrom, dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 víťazný rating 8,1 % a trhový podiel 23,0 %.

Večer plný bláznivých úloh, zaujímavého rozprávania a skvelej zábavy pritiahol k obrazovkám trhového lídra celkovo 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 10,5 % a trhový podiel 31,1 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 572-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 8,8 % a trhový podiel 29,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 520-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,1 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu