Spoločnosť NAY aktuálne oživuje svoju komunikáciu imidžovou kampaňou v ktorej nasadila absurdných antihrdinov, ktorí radi čakajú v rade, alebo zbierajú bločky a nové služby spoločnosti NAY preto v skutočnosti vôbec nepotrebujú :) Kampaň vytvorila reklamná agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Formou nadsázky a kontrastu v nej zdôrazňuje benefit služieb pribalených ku klubovej karte Nay Extra. Fanúšika čakania tak v novom spote strieda zberateľ bločkov:

„Koncept kampane komunikuje služby spoločnosti NAY, ktoré uľahčia život všetkým zákazníkom. V jednotlivých kampaniach predstavujeme jedincov s absurdnými hobby, ktorých sa táto služba netýka. Po Igorovi, milovníkovi čakania, predstavujeme Karola, vášnivého zberateľa bločkov. Karol sa okrem TV objaví aj v sérii rádiospotov, online videu, baneroch a na sociálnych sieťach, kde radí, ak ošetrovať bločky, aby dlho vydržali. A koho zbieranie bločkov nebaví, nech ide do NAY, kde na reklamáciu tovaru bloček netreba, NAY ich uchováva elektronicky za vás,“ uviedla agentúra.

vizual print - kampan NAY - Zberatel blockov - Effectivity powered by Publicis
vizuál print,/A1 poster (zdroj: event2all)

Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Klient: NAY
Account Director: Mirka Viteková
Strategy Planner: Radka Gbelská
Creative Director: Peter Rajčák
Copywriter: Katka Noskajová
Art Director: Štefan Klučka, Lukáš Pompa

Prečítajte si tiež > Antihrdinovia z aktuálnej kampane NAY čakajú absurdne radi a na všetko 

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu