
Spoločnosť Staropramen-Slovakia sa rozhodla rozšíriť svoju ponuku nealkoholického piva Stella Artois a po novom bude na Slovensku dostupné aj v plechovkovom balení.
Podľa prieskumu agentúry ACNielsen, ktorý realizovala v obchodných reťazcoch Tesco a Billa, je plechovkové balenie najobľúbenejším balením slovenských spotrebiteľov a už viac ako polovica piva sa predá v plechovkách.
Dominantný prvok jednoduchého dizajnu plechovky tvorí tmavozelený podklad s vystupujúcim logom Stella Artois.
Doteraz sa pivo predávalo na Slovensku len v sklenených fľašiach.
Latinský názov Stella v preklade znamená hviezda a meno súvisí s uvedením piva na trh pred 600 rokmi v belgickom meste Leuven, kde bolo uvedené ako vianočné pivo. Značka má dlhoročnú tradíciu a je symbolom kvality a tradičných postupov výroby.
Pivovar Staropramen, je druhý najväčší producent piva v Českej republike a je súčasťou skupiny Molson Coors Brewing Company, ktorá patrí medzi najväčšie spoločnosti v tomto segmente na svete.
Do portfólia skupiny patria vlastné i partnerské značky belgických pív, nielen Stella Artois, ale i Hoegaarden a Leffe, ďalej kanadské pivo Molson Canadian, britské Carling, mexické Corona Extra, americké Coors Light, či tradičné české značky Staropramen, Braník, Ostravar a Velvet.